گل محمدی: امکاناتی که داریم در حد یک باشگاه لیگ برتری نیست/هنوز با پدیده به توافق نهایی نرسیدم

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی پیش از دیدار مقابل سایپا گفت: با توجه به وضعیت تیم‌مان در جدول، بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. سه امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است. بازی برابر سایپا بازی مقابل تیمی سخت است که با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد کار را سخت‌تر می‌کند. با توجه به تغییراتی هم که روی نیمکت این تیم وجود داشته کار ما نه تنها ساده نیست بلکه سخت‌تر هم شده است.

وی ادامه داد: درباره تیم خودمان هم باید بگویم که من از بازیکنانم رضایت کامل دارم و خوشبختانه با تغییرات مثبتی که در این فصل داشتیم توانسته‌ایم در بازیکنان روح برتری‌طلبی را ایجاد کنیم و در رقابت‌های این فصل همین مسئله برگ برنده ما بوده است. آرزوهای زیادی هم داریم اما شاید چون پول نداریم محدودیت‌های ما هم زیاد است نه اینکه پول نداشته باشیم اما نسبت به تیم‌هایی که با آنها رقابت می‌کنیم به لحاظ بودجه و امکانات شاید یک دهم آنها هم نیستیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آرزوها و رویاهای زیادی در این فصل داریم که امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم و حداقل کسب سهمیه کنیم.  باید در 3 بازی باقی‌مانده با انگیزه کامل بازی کنیم. همین طور هم هست چون بازیکنانم در این فصل مانند یک سرباز برای هر بازی آماده وارد زمین می‌شوند و مجروح و زخمی به رختکن بازمی‌گردند. ما در طول فصل تلاش زیادی کردیم و امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر در پایان فصل باعث خوشحالی میلیون‌ها مردم شهر مشهد شویم. 

سرمربی پدیده در واکنش به این مسئله که تیم او هنوز روی کاغذ برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد و آیا برای این هدف تلاش خواهد کرد، گفت: ما با حساب و کتاب ریاضی و روی کاغذ درصدی شانس برای قهرمانی داریم اما کار برای قهرمان شدن در این شرایط سخت است آن هم وقتی تیم‌هایی چون پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی رقیب شما هستند خیلی ساده از رقابت نمی‌گذرند. همانطور که گفتم با حساب و کتاب‌های ریاضی ما برای قهرمان شدن شانس داریم اما باید اتفاقات نادری رخ بدهد که به قهرمانی برسیم با این حال بحث ما در این فصل نه قهرمانی بوده و نه کسب سهمیه و از این جانب فشاری روی ما نبوده اما تلاش می‌کنیم. خیلی از گل‌های ما در این فصل در آخرین‌ ثانیه‌های بازی به ثمر رسیده و این نشان می‌دهد که بازیکنان ما تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد. 

وی در واکنش به این مسئله که پدیده در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفته و «پدیده فصل» نیز محسوب می‌شد اما سپس با افتی روبه‌رو شد و حالا دوباره شانس زیادی در بالای جدول دارد یادآور شد: مهم‌ترین دلیل افت ما در آن مقطع از فصل بحث زمین تمرینی بود. از آذرماه به این طرف عملا زمین تمرین نداشتیم و افت کیفیت زمین‌های تمرین باعث افت تمرینات ما نیز می‌شد که همین مسئله روی کیفیت مسابقات نیز تاثیر گذاشت. هر بار در نشست‌های خبری‌ و جلساتی که با مسئولان باشگاه و مسئولان شهر مشهد داشتم این موضوع را اعلام می‌کردم که نیاز به یک زمین خوب داریم نه اینکه آنها هم نخواهند به ما زمین بدهند بلکه واقعا زمین مناسب در مشهد نبود. از طرفی ما چند روزی برای تمرینات به تهران آمدیم اما واقعا نمی‌شد چون باید تمرینات‌مان را در مشهد انجام می‌دادیم و این مسئله خیلی ما را اذیت کرد. شاید اگر زمین تمرین مناسب داشتیم اکنون 4-5 امتیاز جلوتر بودیم و متاسفانه امکاناتی که در اختیارمان هست در حد یک باشگاه لیگ برتری نیست که چاره‌ای هم نداریم باید با این مشکلات بسازیم. 

گل‌محمدی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه با نزدیک شدن به پایان فصل آیا جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری در فصل آینده برگزار کرده است یا نه، خاطرنشان کرد: یکی دو بار صحبت‌های کلی صورت گرفته و به توافقات خوبی هم رسیده‌ایم اما این صحبت‌ها همچنان ادامه دارد چون توافق نهایی صورت نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه شایعه حضور او در تیم‌های پایتخت برای فصل آینده به گوش می‌رسد، گفت: اینها همانطور که گفتید شایعه است  همین یکی دو روز پیش بود که بلافاصله پس از بیانیه باشگاه سایپا در خصوص قطع همکاری با کادرفنی‌اش به 2 ساعت نکشید که یکی از رسانه‌ها اعلام کرد من با باشگاه سایپا به توافق رسیدم و جزئیات این توافق هم اعلام شد. حالا نمی‌دانم چگونه بوده که من در مشهد بودم و 2 ساعت بعد از بیانیه باشگاه سایپا با آنها به توافق هم رسیدم. فکر می‌کنم این شیطنت‌ها بعضا در رسانه‌ها وجود دارد و شاید می‌خواهند تمرکز ما را به هم بزنند اما ما نسبت به این مسائل بی‌اهمیت هستیم و تمام تمرکز ما معطوف به 3 بازی پیش رو است. زحمت زیادی کشیده‌ایم که به اینجا برسیم و به همین دلیل دست از تمام حواشی برمی‌داریم. تمام تمرکز ما معطوف به متن است که همان مسابقات بوده و هیچ‌گاه متن فوتبال را فراموش نمی‌کنیم. 

گل‌محمدی در واکنش به سوال دیگری در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورت اخراج زلاتکو کرانچار در تیم امید او اولین گزینه برای هدایت تیم امید است، عنوان کرد: اینها همه گمانه‌زنی رسانه‌هاست و هر خبری که منتشر می‌شود در هر رسانه‌ای که باشد کذب محض است. هیچ صحبتی در این زمینه با من صورت نگرفته و هر کسی هم بخواهد با من صحبت کند در پایان فصل باید صورت بگیرد چون تمام تمرکز ما روی این 3 بازی است و راحت به این جایگاه نرسیده‌ایم که بخواهیم تمرکزمان را از دست بدهیم. تا آخرین بازی‌مان که در تبریز خواهد بود تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به موفقیت برسیم. 

وی در واکنش به اخراج وینفرد شفر سرمربی استقلال پس از بازی مقابل تیم او و اخراج علی دایی از سایپا پیش از بازی با تیم او گفت: این را باید از افراد دیگری سوال کنید اما به هر حال مربیگری شغلی است که هیچ وقت تضمینی در آن نیست و ممکن است در یک لحظه هر اتفاقی برای شما و یا تیم‌تان رخ بدهد. این هم از شانس ما است که شفر و حالا دایی در نزدیکی‌های بازی ما از تیم‌شان رفتند و آنها از مربیان زحمت‌کش فوتبال ما محسوب می‌شوند که برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. 

گل‌محمدی در  پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تیم ملی 2 بازی دوستانه با سوریه و کره‌جنوبی دارد اما هنوز سرمربی آن مشخص نیست و حال بحثی صورت گرفته که ممکن است گزینه ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و قیمت ارز شاید بهترین تصمیم این باشد که فدراسیون فوتبال دلارهای خود را ذخیره کند و پول مربی خارجی را در پایه‌ها و برای ارتقای امکانات ورزشی خودمان هزینه کند. این می‌تواند بهترین تصمیم باشد که البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

دیدگاه تان را بنویسید