دیدار با ماشین سازی فینال فینال‌ها بود

قلعه‌نویی: با وجود برخی رفتارها در رده دوم هستیم

سرمربی تیم سپاهان گفت: 3 امتیاز خیلی خوبی گرفتیم، دیدار با ماشین سازی برای ما فینال فینال‌ها بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی در خصوص این بازی گفت: ۳ امتیاز خیلی خوبی را گرفتیم. ماشین سازی در دفاع و حمله با برنامه بود و به مهاجری بابت این تیم تبریک می‌گویم. شروع بازی برای ما خوب نبود و شاید به خاطر حساست بازی بود.

وی ادامه داد: شاید به دلیل حساسیت بازی‌ها ما امروز خیلی خوب نبودیم اما به هر حال دو گل زدیم و چند موقعیت از دست دادیم. ما در این شرایط نباید موقعیت سوزی کنیم. همچنین باید از تماشاگران که امروز به ورزشگاه آمدند قدردانی کنم اما ما توقع داریم که جمعیت بیشتری به ورزشگاه بیاید چرا که شرایط تیم در جدول حساس است و فشارهای بیرونی وجود دارد. شما رفتارها را با سپاهان دیدید اما خدا را شکر که با همه این شرایط به رده دوم جدول رسیدیم و این بزرگترین دستاورد مجموعه ما بوده است و به همین دلیل باید از تک تک بچه‌های تیم ممنون باشم.

قلعه نویی عنوان کرد: من بیست سال است که مربی هستم و از نظر معرفتی این تیمی که دارم بهترین تیم است. وقتی کنار خط هستم رگ غیرت بازیکنانم از گردنشان بیرون زده است. این بازی برای ما فینال فینال‌ها بود و با برد در بازی امروز در کورس ماندیم. امیدوارم که در دو بازی بعدی هم مثل امروز بازی کنیم و با برنامه باشیم تا بتوانیم به نحو احسن کارها را پیش ببریم. 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که اگر دو بازی آینده را ببرید و قهرمان نشوید راضی هستید یا اینکه فقط قهرمانی می‌خواهید تصری کرد: سپاهان در 3-2  سال اخیر شرایط خوبی نداشت و برخی از تیم‌ها را می‌بینید که صد میلیارد هزینه کرد‌ه‌اند و چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و با هم هماهنگ هستند اما ما تا اینجا هم موفق شدیم و این مساله با تلاش مجموعه سپاهان بدست آمده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید