در گفت و گو با جی پلاس؛

پدیده جدید استقلال: تلاش کردم جواب اعتماد مجیدی را بدهم/ شفر را دوست داشتم

زننده یکی از گل های استقلال مقابل استقلال خوزستان که به عنوان یکی از جوانان تیمش وارد زمین شد، می گوید تلاش کرده جواب اعتماد مربیان تیمش را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در آخرین دیدارش در تهران با نتیجه 4 بر 2 استقلال خوزستان را شکست داد و این تیم را به لیگ یک فرستاد و در عوض فاصله با پرسپولیس را به چهار امتیاز کاهش داد.

این برد در حالی رقم خورد که مجیدی در دقایقی که بازی گره خورده بود، چشمش را به روی ستاره های روی نیمکت بست و یک بازیکن کم نام و نشان را به زمین فرستاد. رضا کریمی بازیکنی بود که به زمین رفت و در پست پشت مهاجم به خوبی وظایفش را انجام داد.

البته عجله و کمی خودخواهی این بازیکن جوان برای زدن گل و کمک به تیمش، نشان از جوانی او داشت که با انجام بازی های بیشتر و تجربه میدان های متعدد می تواند بر این ایراد چیره شود.

رضا کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ از گل زدن برای تیمش در نخستین بازی ابراز خوشحالی کرد و گفت: خیلی خوشحالم که گل زدم و استقلال هم این بازی را برد. منتظر چنین روزی بودم که به من اعتماد شود و در ترکیب تیمم به میدان بروم.   

او امیدوار است کادرفنی باز هم به اعتماد لازم را به بازیکنان جوان داشته باشد. کریمی گفت: همه می دانیم که اعتماد به بازیکنان جوان هزینه دارد و شاید نتوانند در حین بازی انتظارات را برآورده کنند. از آقای مجیدی و طاهری و همه مربیان استقلال به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر می کنم. من در شرایطی به میدان رفتم که کسی انتظار نداشت و بازی هم به نوعی گره خورده بود.

این بازیکن جوان در پاسخ به این سوال که مجیدی با او برای به میدان رفتن صحبت کرده بود، می گوید: همیشه به لطف داشته و در تمرین به من کمک می کند که بهتر عمل کنم. قبل از بازی صحبتی نبود ولی او به بازیکنان جوان توجه ویژه ای دارد و می گوید جوانان آینده استقلال را می سازند.

کریمی درباره حسش در هنگامی که برای وارد شدن به زمین انتخاب شد می گوید: حقیقتش انتظار نداشتم که به میدان بروم چون در گذشته این اتفاق نیافتاده بود و روی نیمکت هم ستاره های زیادی حضور داشتند ولی آقای مجیدی این کار را کردند و من تلاش کردم جواب اعتماد او را بدهم. خدا را شکر می کنم.

هافبک استقلال درباره اینکه به نظر می رسد در بعضی از صحنه ها خودخواهانه عمل کرده می گوید: اینطور نیست. من سعی کردم به همه کمک کنم تا به گل برسیم. امیدوارم در بازی های بعد بهتر عمل کنم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

او درباره رابطه اش با شفر می گوید: شفر من را برای استقلال انتخاب کرد و در این مدت هم خیلی باعث بالا رفتن خودباوری من شد. او را جدای از سرمربی تیم، دوست داشتم.

دیدگاه تان را بنویسید