جزییاتی درباره سریال"برادر جان" با بازی علی نصیریان و حسام منظور

محمدرضا آهنج - کارگردان سریال رمضانی «برادر جان» - از به سرانجام رسیدن ۸۰ درصد از تصویربرداری این سریال برای رمضان ۹۸ خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تصویربرداری مجموعه «برادر جان» این روزها در لوکیشنی واقع در تره‌بار بزرگ تهران با حضور، جلیل فرجاد، حسام منظور به عنوان یکی از بازیگران اصلی این سریال، کامران تفتی، سجاد افشاریان و… ادامه دارد.

آهنج در این زمینه اعلام کرد: تا ۲۰ روز دیگر تصویربرداری برادر جان ادامه خواهد داشت. ما تا اواسط رمضان کار را ادامه خواهیم داد. اساس این سریال مربوط به شخصیت‌هایی است که در همین میدان تره بار کار می‌کنند و اینجا از لوکیشن‌های اصلی ماست و البته خانه‌های این افراد را هم می‌بینیم.

وی افزود: بخش‌هایی از روایت این سریال، فلش‌بک به سال‌های دور خواهد داشت.

 

***

حسام منظور در این سریال به عنوان شخصیت مقابل علی نصیریان ایفای نقش می‌کند.

او در این زمینه به ایسنا گفت: آقای نصیریان و من دو نیروی مخالف هم در این سریال هستیم و تمام قصه حول پیرامون اتفاقات دو کاراکتر پیش می‌رود و بودن در کنار ایشان و حرفه‌ای بودن لذت‌بخش است و خیلی از جنبه‌های حرفه‌ای از ایشان یاد گرفتم. و یک موهبت است برای یک بازیگر که در کنار پیشکسوتان ایفای نقش کند چون می‌تواند بخش از تجربیات آنها را یاد بگیرد.

بازیگر «بانوی عمارت» درباره حضورش در سریال رمضانی که دومین کار او پس از «بانوی عمارت» محسوب می‌شود، توضیح داد: آقای نعمت‌الله فیلمنامه خوبی نوشته بودند در کنار آن حضور آقای آهنج به عنوان کارگردان با سابقه و گروه بازیگران خوب از جمله آقای نصیریان حسن پورشیرازی لذت‌بخش است. بعد از بانوی عمارت دوست داشتم خودم را در نقش جدیدی محک بزنم و نگران بودم که نقش‌های تکراری پیشنهاد شود که متأسفانه این تکرار همیشه در ایران صورت می‌گیرد.

سریال «برادرجان» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی سعید نعمت الله برای پخش از شبکه سه در ایام ماه مبارک رمضان آماده می‌شود.

در این سریال بازیگرانی متعددی دارد که از جمله آنها علی نصیریان است. همچنین از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به حسن پورشیرازی، لعیا زنگنه، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، علی آهنج و جلیل فرجاد اشاره کرد.

سالار عقیلی موسیقی تیتراژ پایانی سریال «برادرجان» را با ترانه‌ای از حسین غیاثی خواند.

در خلاصه داستان سریال «برادر جان» آمده است: برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه‌ای می‌شود که نامش حق الناس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید