لیکنز: بیرانوند یک دروازه‌بان ملی و در سطح بالا است/ شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش اگر از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد می‌توانست از سد پرسپولیس بگذرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی تیمش با پرسپولیس گفت: تراکتورسازی در کل بازی عملکرد خیلی خوبی داشت. از هواداران‌مان نیز به علت استقبال پرشور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم چرا که ما به هواداران‌مان نیاز داریم. پرسپولیس تیمی است که بالانس خوبی دارد. ما سعی می‌کردیم که تیم را به سمت بالا هدایت کنیم و پرسپولیس به دنبال ضد حملات بود. باید پیروز این مسابقه می‌شدیم. به اخباری بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم چرا که بعد از گل پرسپولیس خودش را جمع و جور کرد. ما بعد از دریافت گل سعی کردیم بازی را با اعتماد به نفس بالا ادامه بدهیم. ما لیاقت این یک امتیاز را داشتیم و اگر از شانس‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم ورزشگاه را منفجر کنیم. وقتی که گل اول را دریافت کردیم به بازیکنانم گفتم شما لیاقت جبران این نتیجه را داریم. ما به محمدرضا آزادی بازی دادیم و نقی‌زاده را به جای اکبر ایمانی وارد زمین کردیم چرا که ممکن بود اکبر ایمانی کارت زرد دوم را دریافت کند و اخراج شود.

او ادامه داد: به برانکو بابت عملکرد خوبش در پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او درباره تعویض اکبر ایمانی هم بیان کرد: وقتی بازیکنی در چنین بازی بزرگی کارت زرد دریافت می‌کند، هر لحظه ممکن است به علت مسائل احساسی کارت زرد دوم را دریافت کند. به همین دلیل او را تعویض کردم تا در بازی بعدی او را از دست ندهیم.

لیکنز درباره نحوه بازی تیمش هم توضیح داد: ما بازی بزرگی هم در داخل و هم در خارج از زمین انجام دادیم. روی این بازی حساسیت‌های زیادی بود. شما می‌توانید هر نمره‌ای را که دوست دارید به عملکرد من بدهید اما من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بیرانوند هم یک واکنش خیلی خوبی داشت و نشان داد یک دروازه‌بان ملی و در سطح بالایی است. طبق آنالیزی که برای این بازی انجام داده بودیم، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه با توجه به وقت تلف کردن‌های بیرانوند چرا کاپیتان‌های تراکتورسازی درباره این موضوع با داور صحبت نکردند هم اظهار کرد: من به بازیکنانم گفته‌ام کارت زرد بیهوده نگیرند. دژاگه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و از نظر من بهترین بازیکن زمین بود. من به آن‌ها تاکید کرده بودم که کارت‌های بچه‌گانه نگیرند. رفتار بیرانوند یک رفتار حرفه‌ای و بین‌المللی بود. همه ما می‌دانیم که این بازی یک مسابقه خیلی مهم بود و به نظرم توانستیم یک قاب عکس زیبا از تراکتورسازی به همه نشان بدهیم.

او درباره اعتراض اکبر ایمانی به تعویض هم بیان کرد: اگر بازیکنی که از تعویضش خوشحال شود این نشان می‌دهد او بازیکن خوبی نیست. این تفکر تیم برنده است که بازیکن می‌خواهد در زمین حضور داشته باشد و بجنگد. در بازی برابر سپیدرود این ذهنیت در تیم ما وجود نداشت.

لیکنز درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی هم گفت: ما دو بازی دیگر پیش رو داریم و امروز هم نشان دادیم انگیزه زیادی داریم. چرا این همه هوادار به ورزشگاه آمده بودند؟ باید ببینیم نتایج دیگر تیم‌ها چگونه می‌شود. بازیکنان ما راه خودشان را پیدا کرده‌اند و از این که عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارند خیلی خوشحال هستم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای افزایش انگیزه تیمش از روانشناس استفاده می‌کند یا خیر بیان کرد: من نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب دهم چرا که بازیکنانم در زمین عملکرد خودشان را نشان دادند و عملکرد آن‌ها گویای همه چیز است. اگر ما امروز ۳ گل می‌زدیم همه از ما تعریف می‌کردند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان نشست و در واکنش به ابراز امیدواری یک خبرنگار برای انتقال خوشبینی لیکنز به بازیکنان این تیم هم گفت: امیدوارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید