گوشی مقرون به صرفه هوآوی+ تصاویر

کاربران گوشی‌های هوشمند وقتی می‌خواهند دستگاه جدیدی بخرند، روی نکات مختلفی متمرکز می‌شوند اما از آن جایی که سلیقه کاربران با هم‌دیگر تفاوت دارد، بعید است که تمام نیازها و خواسته‌های همه برآورده شود. با این حال تعدادی گوشی هوشمند به‌صرفه در بازار وجود دارد که به نسبت قیمت‌شان ارزش واقعی دارند و بدون شک یکی از آن‌ها HUAWEI Y7 Prime 2019 است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گوشی‌ با صفحه نمایشی زیبا، دوربین سلفی عالی، باتری حجیم 4000 میلی‌آمپرساعتی و امکانات امنیتی پیشرفته. به نظر می‌آید این مجموعه از امکانات، مناسب کاربران جوان و علاقمندان تکنولوژی باشد که به دنبال گوشی‌ مناسب می‌گردند.

صفحه نمایش Dewdrop 6.26 اینچی

HUAWEI Y7 Prime 2019 ظاهری زیبا و جذاب دارد. این گوشی، صفحه نمایش Dewdrop با ناچ قطره ای را عرضه کرده که مختص هوآوی است. روی این صفحه نمایش، دوربین سلفی روی یک ناچ به اندازه و شکل یک مروارید قرار می‌گیرد تا هارمونی نمای جلوی گوشی تضمین شود و صفحه نمایش 6.26 اینچی بتواند حداکثر تصویر را برای تماشای فیلم یا بازی در اختیار کاربر بگذارد.

پشت دستگاه به لطف سرامیکی بودن و پوشش پلی‌کربناتی که روی آن را گرفته، درخشان‌تر شده است. این پوشش باعث می‌شود گوشی در مقابل سایش و خراش‌های روزانه مقاوم‌تر شود. از آنجایی که گروه هدف این دستگاه جوانان هستند، هوآوی سه رنگ پرانرژی را برای آن انتخاب کرده: Aurora Blue، Midnight Black و Coral Red.

علاوه‌بر این‌ها، این دستگاه حالتی محافظ برای چشمان کاربران دارد تا در مواقعی که ساعت‌ها و بدون وقفه از گوشی استفاده می‌کنند، از آن مراقبت کند. اگر این حالت فعال باشد، رنگ‌های صفحه نمایش را تنظیم می‌کند و شدت نور آبی را کاهش می‌دهد؛ نوری که طبق تحقیقات صورت گرفته اثر سویی روی چشمان کاربر می‌گذارد.

HUAWEI Y7 Prime 2019

 

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

HUAWEI Y7 Prime 2019 یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت دارد. دوربین جلو به دو نوآوری برای گرفتن عکس‌های سلفی مجهز شده است تا موانعی را که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند، از سر راه بردارد.

حرکات ژست (Gesture Control): وقتی این ویژگی فعال باشد، کافی است یک‌بار جلوی دوربین کف دست‌تان را باز و سپس مشت کنید تا یک سلفی سریع از شما گرفته شود.

تشخیص لبخند (Smile Detection): گوشی، لبخند روی صورت شما یا گروهی را که جلوی دوربین قرار دارد، تشخیص می‌دهد. در این حالت کافی است بگویید «چیز» تا گوشی از شما سلفی یا گروپفی (سلفی گروهی) بگیرد.

دوربین پشتی HUAWEI Y7 Prime 2019 شامل دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 با ضریب اف 16 مجازی (از f/1.8-6 پشتیبانی می‌کند) است. این شرایط فنی باعث می‌شود این لنز بتواند افکت‌های عمق میدان را تامین کند. اگر کاربر در حالت Aperture Mode عکاسی کند، بوکه‌ای لطیف دور سوژه ایجاد می‌شود که با کم و زیاد کردن اندازه دیافراگم (Aperture) به دست می‌آید.

به لطف Master AI، این دوربین می‌تواند 22 دسته مختلف و بیش از 500 موقعیت را تشخیص دهد. اگر این گزینه فعال باشد، هوش مصنوعی می‌تواند سوژه‌ را که کاربر با دوربین هدف قرار داده، تشخیص داده و پارامترها را طوری تنظیم کند که نتیجه بهتری حاصل شود.

 

باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی

HUAWEI Y7 Prime 2019 دارای یک باتری بزرگ 4000میلی‌آمپرساعتی است. این باتری بیش از یک روز، برای استفاده فشرده بدون حتی یک بار شارژ، دوام می‌آورد. جالب این جا است که اگر شارژ دستگاه را فراموش کنیم، هنوز هم با استفاده از شارژ روز قبل می‌توانیم از گوشی با حداقل امکانات استفاده کنیم. هوآوی اعلام کرده این گوشی پس از 700بار شارژ، حداقل 80درصد ظرفیت شارژ خود را نگه می‌دارد. این یعنی گوشی بعد از دو سال استفاده روزانه معمولی هنوز قابل اتکا است.

این گوشی با اپ از قبل نصب‌شده Phone Manager عرضه می‌شود؛ اپی که تشخیص می‌دهد کدام برنامه‌ها بیش از همه باتری مصرف می‌کنند. بنابراین کاربر متوجه آن‌ها می‌شود و با بستن‌شان، عملکرد دستگاه را بهبود می‌دهد.

حافظه داخلیHUAWEI Y7 Prime 2019 ، 32 گیگابایت است که از طریق درگاه microSD تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است. این ظرفیت به اندازه‌ای است که تمام عکس‌ها، ویدئوها، سندها و بازی‌ها را در خود جای بدهد.

تمهیدات امنیتی

HUAWEI Y7 Prime 2019 ویژگی Face Unlock 2.0 را به نمایش می‌گذارد؛ ویژگی‌ که سریع و آسان دستگاه را از حالت قفل در می‌آورد. Face Unlock 2.0 با کمک هوش مصنوعی و دوربین جلو این کار را انجام می‌دهد تا دستگاه، هویت کاربر را تایید و سریع آن را باز ‌کند. بنابراین کاربر با این ویژگی خیلی سریع می‌تواند به گوشی و محتویات درون آن دسترسی داشته باشد؛ بدون اینکه حریم شخصی و امنیت دستگاه به خطر بیفتد.

در پشت گوشی تکنولوژی شناسایی Fingerprint 4.0 قرار گرفته که به کاربر اجازه می‌دهد در کمتر از 0.37 ثانیه قفل دستگاه را باز کند. به‌علاوه این حسگر اثر انگشت از چندین عملکرد دیگر پشتیبانی کرده و به کاربر اجازه می‌دهد عکس/ ویدئو بگیرد، زنگ ساعت را خاموش کند، به تلفن جواب بدهد، عکس‌ها را مرور کند یا پنل اعلان را ببیند. تصمیم هوآوی این بوده که این حسگر را به پد لمسی تبدیل کند؛ ترفندی که به نظر مناسب می‌آید چراکه برای مثال کاربر برای دیدن اعلان‌ها نیازی ندارد موقعیت گوشی را در دستش تغییر بدهد.

HUAWEI Y7 Prime 2019 تازه‌ترین گوشی قیمت مناسب هوآوی است که به بازار آمده. این گوشی، صفحه نمایشDewdrop 6.26 اینچی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و روش‌های تشخیص هویت امن و پیشرفته‌ای دارد؛ چهار ویژگی‌ای که باعث می‌شوند این گوشی ارزش خریدن داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید