آخرین نرخ سکه، دلار و طلا در بازار امروز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز ۵میلیون و ۱۰هزار تومانو نرخ دلار با افزایشی محسوس در بازار آزاد و صرافی ها روبرو بود .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امروز هر دلار در صرافی ها به قیمت ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان فروخته می شود . با این حال نرخ دلار در بازار آزاد از ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان نیز فراتر رفته است .

 بر این اساس هر یورو نیز با قیمت ۱۶ هزار تومان در صرافی ها فروخته می شود . نرخ خرید یورو از مردم نیز در صرافی ها ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

 طلا ۴۵۱ هزار تومان شد 

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵میلیون و ۱۰هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۷۸۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و۷۵۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان و سکه های نیم گرمی نیز ۹۶۳هزار تومان داد و ستد می شود. 

وضعیت داد و ستدها در بازار عادی محسوب می شود و این مساله سبب شده تا حباب سکه همانند روز گذشته ثابت مانده و تغییر اتفاق نیافتد به طوری که حباب سکه ۵۷۰هزار تومان باقی مانده است. 

در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۷عیار به عنوان مبنای تعیین قیمت ها یک میلیون و ۹۵۳هزار تومان و هرگرم طلای ۱۸عیار هم ۴۵۱هزار تومان فروخته می شود. 

دیدگاه تان را بنویسید