خسروی‌وفا: تیم‌های اصلی را به پارالمپیک اعزام می‌کنیم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: تلاش می‌کنیم تیم های مهم و اصلی را به پارالمپیک اعزام کنیم نه اینکه بخواهیم همه تیم‌ها را در لیست اعزام قرار بدهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه درباره این مراسم گفت: این برنامه برای معرفی ورزش معلولین برگزار شده و تلاش می‌کنیم تا رشته‌هایی مانند بوچیا که معلولیت بالایی دارند را به دنیا بشناسانیم.

وی درباره بودجه کمیته پارالمپیک گفت: سعی کردیم بودجه را مدیریت کنیم، بحران مالی همیشه وجود داشته و حتی سال گذشته در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا که سوم شدیم با این وضعیت رو به رو بودیم، اما با مدیریت بهتر توانستیم این موضوع را حل کنیم و خوشبختانه مشکلی در حال حاضر نداریم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره شرایط اعزام ورزشکاران به مسابقات کسب سهمیه و همچنین برنامه ریزی برای پارالمپیک توکیو گفت: اولویت در اعزام به پارالمپیک با آنهایی است که شانی بیشتری برای کسب مدال طلا دارند. در واقع مدال طلا اولویت ماست. البته به مدال‌های نقره و برنز نیز توجه داریم. همچنین کسانی که سهمیه بگیرند اما سنشان به حضور در پارالمپیک نخورد، برای سال‌های آینده و مسابقات بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تیم های مهم و اصلی را به پارالمپیک اعزام کنیم نه اینکه بخواهیم همه تیم‌ها را در لیست اعزام قرار بدهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید