شفر و پسرش جریمه شدند

باشگاه استقلال به رفتار روز گذشته سرمربی پیشین خود واکنش نشان داد و او را جریمه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز گذشته (دوشنبه) از سوی مسئولان باشگاه استقلال فعالیت وینفرد شفر به همراه ساشا پسرش به حالت تعلیق درآمد. پس از اعلام این موضوع از سوی باشگاه استقلال، شفر و ساشا همزمان با تمرین آبی‌پوشان در مجموعه نفت تهرانسر حضور یافتند و اقدام به فیلمبردای کردند تا برخی‌ها این کار را جمع کردن مدرک از سوی شفر برای پیگیری مطالباتش اعلام کنند. فیلم حضور شفر در تمرین بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت تا باشگاه استقلال با انتقاد زیادی روبه‌رو شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که موضوع عدم حضور وینفرد شفر و پسرش در تمرین استقلال از سوی مدیر رسانه‌ای تیم، ساعت 12:30 روز گذشته از طریق واتس آپ به آنها اطلاع داده شد و آنها نامه باشگاه را مشاهده کرده بودند. شفر اما اعلام می‌کند که نامه‌ای به او داده نشده است. باشگاه استقلال ساعت 12:40 روز گذشته از طریق راننده شفر نامه را به این مربی رسانده و این در حالی است که تمرین استقلال از ساعت 13:45 آغاز شد. با این حال شفر با عصبانیت از راننده خود خواسته که او را به محل تمرین برساند. با وجود توضیح راننده، مرد آلمانی با کوبیدن در ماشین از او می‌خواهد هر طور شده به محل تمرین برود.

در نامه باشگاه استقلال به شفر اعلام شده که فعایت او به عنوان مربی در استقلال به حالت تعلیق درآمده و هفته بعد به باشگاه مراجعه کند تا در مورد شرایط همکاری یا عدم همکاری صحبت شود. باشگاه استقلال اعتقاد دارد که شفر و پسرش ظاهرا طبق صحبت‌های اطرافیانش مبنی بر اینکه مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پیشین پرسپولیس با حضور در تمرین سرخ‌پوشان اقدام به فیلمبرداری کرده تا بتواند به مطالباتش برسد، در محل تمرین حضور یافته و اقدام به فیلمبرداری می‌کنند، غافل از اینکه به ژوزه نامه‌ای داده نشده بود.

باشگاه استقلال معتقد است که شفر مشاور خوبی نداشته و با این اقدام تصویری بد از استقلال و فوتبال ایران را نشان داده است. باشگاه استقلال به خاطر رفتار روز گذشته شفر، او را جریمه کرده و نامه جریمه را به او داده است. باشگاه استقلال به شفر اعلام کرده که با علم بر اینکه می‌دانسته نباید در تمرین شرکت کند، به صورت عمدی فیلمبرداری کرده تا فضای بدی از باشگاه و فوتبال ایران بسازد و هواداران و رسانه‌ها علیه باشگاه تحریک شده و باشگاه را به عدم حرفه‌ای‌گری و آشنا بودن به قوانین متهم کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید