تمام حواشی تمرین امروز استقلال + تصاویر

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی پشت درهای بسته ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد که همه چیز تحت تأثیر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان قرار داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. همچنین جلسه معارفه فرهاد مجیدی نیز برگزار شد و فتحی از بازیکنان خواست برای سه دیدار باقیمانده در لیگ برتر و دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا همه تلاش خود را برای پیروزی استقلال به کار ببرند.

* گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم استقلال که به دلیل قرار نگرفتن نامش در لیست 18 نفره آبی‌پوشان برابر پدیده، قهر کرده بود، در محل تمرین حضور داشت، اما فرهاد مجیدی، سرمربی موقت استقلال به مهدی رحمتی گفت که به او بگوید تا در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد و توضیحاتش را بدهد و نمی‌تواند در تمرین شرکت کند.

* در حالی که دقایقی از تمرین گذشته بود، وینفرد شفر به همراه ساشا پسرش در محل تمرین حضور یافتند. نگهبانی مجموعه تهرانسر اجازه حضور آنها در محل تمرین را نداد، اما شفر با عصبانیت از آنها خواست که اصغر حاجیلو سرپرست تیم یا مدیرعامل باشگاه بیایند و توضیح بدهند.

زمانی که حاجیلو آمد، شفر با عصبانیت به او گفت که آیا اخراج شده است؟ ساشا پسر شفر هم مشغول فیلمبرداری از حاجیلو بود که سرپرست تیم استقلال اعلام کرد که آنها از سوی باشگاه کنار گذاشته شده‌اند. پس از این اتفاق، یکی از عوامل تیم تلفن همراه پسر شفر و یکی از خبرنگاران را گرفت.

* فرزاد مجیدی، برادر فرهاد مجیدی که زمانی سرپرست تیم استقلال بود در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال فتحی قرار گرفت.

* فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در جریان تمرین، دقایقی به صورت خصوصی با فرهاد مجیدی صحبت کرد.

* تمام دستیاران وینفرد شفر از جمله میگوئیل کولی، فیلیپ، مارتین فورکل، بیژن طاهری و اشکان نامداری در این تمرین حضور داشتند.

* پس از پایان تمرین، سیدمهدی رحمتی به سمت فتحی رفت و دقایقی به او به صحبت پرداخت.

تیم‌های استقلال تهران و خوزستان چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید