چراغ سبز رامین رضاییان برای تمدید قرارداد با الشحانیه

بازیکن ایرانی الشحانیه از روزهای خوب خود با این تیم قطری سخن به میان آورد و دوست دارد که قراردادش را با این تیم تمدید کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رامین رضائیان بعد از تجربه ناموفقی که در لیگ بلژیک داشت با وجود این که پیشنهادهای داخلی خوبی داشت تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و پیراهن الشحانیه را بر تن کرد. او توانست در این تیم قطری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. رامین رضائیان در گفت‌وگویی که با روزنامه استاد الدوحه داشت درباره وضعیت خود و تیمش سخن گفت.

او ابتدا درباره فصل نخست حضورش در لیگ قطر گفت: وقتی الشحانیه با من قرارداد امضا کرد یک چالش برای من بود. من عاشق پیروزی هستم و تنها پیروز شدن من را راضی می‌کند. می‌دانستم که الشحانیه برای ماندن در لیگ تلاش می‌کند. با هم تیمی‌هایم نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم و در نهایت توانستیم در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیریم.

* آیا انتظار داشتید که در جایگاه هفتم قرار گیرید؟

نتایج الشحانیه در فصل جاری تصادفی نبود بلکه نتیجه یک کار گروهی و تلاش زیاد بازیکنان بود. در باشگاهالشحانیه فضای مثبت و خانوادگی وجود دارد که بسیار به ما کمک کرد. هر دیداری برای ما یک چالش بزرگ بود. هدف ما کسب بهترین نتایج بود و خوشبختانه هم به هدف خود رسیدیم.

* آیا آغاز سختی در الشحانیه داشتید؟

برای آشنا شدن با شرایط جدید به زمان زیادی نیاز نداشتم. همه در اینجا به من کمک کردند و این باعث شد تا خیلی سریع با شرایط جدید سازگار شوم. سبک بازی و شرایط تیم باعث شد تا به خوبی وظیفه خود را انجام دهم. من از بازی کردن در الشحانیه لذت می‌برم و می‌خواهم در دیدارهای بعدی هم بهترین عملکرد خود را داشته باشم.

* درباره سطح لیگ ستارگان قطر بگوید.

لیگ ستارگان قطر در خارج از این کشور مشهور است. بسیاری از بازیکنان بزرگ تجربه بازی کردن در این لیگ را دارند. حضور بازیکنان بزرگ و ورزشگاه های باکیفیت باعث شده تا سطح لیگ بالا برود و بازیکنان بهترین نمایش خود را داشته باشند. بازی‌های بزرگی به ویژه برابر دو تیم السد و الدحیل داشته‌ایم. السد و الدحیل تیم‌های باکیفیتی هستند به ویژه السد که بدون شک در فصل جاری بهترین بوده است.

* آیا فصل بعد هم با الشحانیه ادامه خواهی داد؟

قرارداد من تابستان به پایان می‌رسد و در حال حاضر نمی دانم که آیا فصل بعد هم در این تیم خواهم بود یا نه. باید تاکید کنم که خود را بین این بازیکنان که همچون خانواده‌ام هستند راحت می‌بینم.

الشحانیه در جام امیر قطر هم خوب ظاهر شده و باید در مرحله بعد با الدحیل بازی کنید. این بازی را چگونه می‌بینی؟

پیروز شدن برابر المرخیه آن هم با نتیجه چهار بر یک آسان نبود. با توجه به بازی دفاعی حریف کار آسانی نداشتیم اما خوشبختانه پیروز این بازی شدیم. بازی بسیار سختی برابر تیم سرشناس و پرستاره الدحیل داریم اما ما با شجاعت به میدان می‌رویم و به دنبال کسب پیروزی هستیم. این دیدار باید برنده داشته باشد. ما بدون فشار به میدان می‌رویم. باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* آیا فکر می‌کنید که الشحانیه دست به شگفتی بزرگ بزند؟

امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. ما بازیکنانی داریم که چیزی برای موفقیت کم ندارند. بلند پروازی ما بزرگ است. ما تسلیم نمی شویم و ناامید هم نخواهیم شد. امیدوارم که فصل ما با شکست برابر الدحیل به پایان نرسد و در این دیدار بزرگ به پیروزی برسیم. به هر حال همه پیش بینی‌ها به سود الدحیل است و آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند اما ما هم تسلیم نمی شویم و به دنبال پیروزی هستم.

رامین رضائیان در نظرسنجی روزنامه استاد الدوحه جزو ترکیب برتر یازده بازیکن فصل قرار گرفت. این بازیکن ایرانی الشحانیه در این باره، گفت‌: این انتخاب باعث شد تا به خود افتخار کنم و از شما تشکر می‌کنم. چنین انتخابی باعث شد تا انگیزه من برای ادامه دادن به این مسیر بیشتر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید