تعریف و تمجید اونیل از انصاری فرد / کریم در انگلیس می ماند؟

کریم انصاری فرد با گل سه امتیازی اخیر، نظر سرمربی تیم را جلب کرده و حالا خیلی ها معتقدند باب ماندن او در ناتینگهام باز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرمربی ناتینگهام از گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر کوئینزپارک ابراز خوشحالی کرد و عملکرد او را ستود.

کریم انصاری فرد موفق شد بعد از مدت‌ها ناتینگهام را در یک بازی خارج از خانه در رقابت‌های لیگ دسته یک انگلیس به برد برساند. او توانست با گلزنی در دیدار برابر کوئینزپارک رنجرز تیمش را به ۳ امتیاز برساند.

این بازیکن ایرانی دو موقعیت خوب گلزنی داشت ولی با درخشش دروازه بان حریف روبرو شد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۵۵ دروازه کوئینزپارک را باز کرد.

مارتین اونیل سرمربی ناتینگهام با تمجید از کریم انصاری فرد گفت: کوئینزپارک هم موقعیت‌هایی برای گلزنی در این دیدار داشت ولی ناتینگهام بهتر از حریف بود و موقعیت‌های بهتری هم ایجاد کرد. کریم توانست گل خیلی خوبی برای ما به ثمر برساند. او در نیمه نخست هم موقعیتی برای گلزنی داشت که از دست داد. کریم یک تمام کننده خیلی خوب است و ناامید شدیم وقتی او موقعیت‌هایی را از دست داده بود. من می‌توانستم انصاری فرد را قبل از اینکه گلزنی کند، بکشم (باخنده). خوشبختانه او توانست در آن صحنه به خوبی توپ را کنترل کند و به زیبایی دروازه حریف را باز کرد. باید به همین روند خوب ادامه دهیم تا فصل را به خوبی به پایان ببریم.

با این صحبت‌ها احتمال دارد کریم انصاری فرد فصل آینده را نیز در ناتینگهام سپری کند. پیش‌تر اخباری مبنی بر رفتن بازیکن ایرانی از ناتینگهام شنیده شده بود و خیلی ها معتقد بودند اونیل اعتقاد چندانی به انصاری فرد ندارد و حتی پیش بینی هایی هم برای مقصد احتمالی اش شده بود. حالا باید دید که با این تعریف و تمجیدها سرنوشت این مهاجم ایرانی چه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید