نتیجه‌گیری اولویت آخر ماست

پورموسوی: هیچ شناختی از رقبای‌مان در سن‌پترزبورگ نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اعلام کرد که حضور در تورنمنت بین‌المللی سن پترزبورگ باعث می‌شود تا بازیکنان محک مناسبی بخورند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید سیروس پورموسوی، گفت: مرحله استعدادیابی تمام شده و ۷۰ درصد از بازیکنان مد نظرمان را انتخاب کرده‌ایم. از فردا تمرینات خود را با بازیکنان نهایی در مجموعه یزدان آغاز خواهیم کرد تا برنامه‌های خود را به مرحله اجرا برسانیم.

او ادامه داد: در اردوی مرحله اول که از فردا آغاز می‌شود هدف‌مان بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است. تمرینات دیگری نیز در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و سعی می‌کنیم به مرز آمادگی خوبی از لحاظ جسمانی برسیم.

پورموسوی در ادامه گفت: قبل از اعزام به تورنمنت بین‌المللی سن‌پترزبورگ روسیه، سه اردو داریم. اردوی اول که از فردا آغاز می‌شود؛ اردوی دوم از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه احتمالاً در خوزستان و مجدداً اول خرداد در تهران اردو خواهیم داشت.

وی در ادامه ابراز کرد: در تورنمنت سن‌پترزبورگ با تیم‌های آرژانتین، یونان و ترکیه هم گروه هستیم و با توجه به این که تمامی تیم‌ها مرتباً با تغییر سن مواجه هستند، هیچ شناختی از آن‌ها نداشته و فیلم بازی در اختیارمان نیست. ضمن این که بازیکنانی که با خود می‌بریم برای اولین‌بار هست که در بازی‌های برون مرزی شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: کسب تجربه مهم‌ترین هدف ما است و نتیجه‌گیری در اولویت آخر ما محسوب می‌شود. در اردوهایی که برگزار می‌کنیم سعی‌مان بر این است تا چند بازی دوستانه داخلی برگزار کنیم تا بازیکنان به هماهنگی تیمی برسند و آماده رقابت با رقیبان خود در تورنمنت بین‌المللی شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید