قتل استاد به دست شاگرد با ضربات چاقو

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: شاگرد با چندین ضربه چاقو استاد ۴۰ ساله خود را کشت و سپس از محل جنایت فرار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرهنگ جمشید باقری، رئیس پلیس شهرستان  همدان با اعلام مطلب فوق افزود: صبح پنج شنبه و پس از گزارش یک مورد کشف جسد توسط کارکنان اداره کل راه و شهرسازی همدان در محوطه نگهبانی و تعمیر خودروهای سنگین این اداره، تیمی از ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

جسد کشف شده متعلق به مردی ۴۰ ساله بود که با چند ضربه چاقو به قتل رسیده و چند روز نیز از مرگ وی گذشته بود.

برابر اعلام مسئولان اداره راه و شهرسازی، مقتول همراه شاگردش که هر ۲ ساکن استان آذربایجان‌شرقی بودند به‌عنوان پیمانکار، تعمیر خودروهای سنگین آن اداره را بر عهده داشتند.

پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد مقتول و شاگردش ساعت ۱۷ اول اردیبهشت در محوطه تعمیرگاه با یکدیگر درگیر می شوند و قاتل ابتدا ۲ ضربه چاقو به ناحیه پشت سپس یک ضربه به سینه او وارد می‌کند، قاتل در ادامه جسد غرق به خون استاد خود را به گوشه‌ای از محوطه تعمیرگاه کشانده و روی آن را با قرار دادن تعدادی ورق ایرانیت می پوشاند و با خودروی پژوی مقتول از محل متواری می‌شود.

پس از حضور ماموران و کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک اطلاع‌رسانی شد که با دستور وی، کارآگاهان دایر جنایی پلیس آگاهی نیز در محل حاضر و پس از بررسی تخصصی، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه با انجام کارهای اطلاعاتی، محل اختفای قاتل شناسایی و وی در یک عملیات پلیسی دستگیر و به قتل استاد خود اعتراف کرد.

 

سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان نیز در خصوص کلاهبرداری در فضای مجازی به خبرآنلاین گفت: امروزه افزایش استفاده از خدمات بانکی از طریق اینترنت علی رغم اینکه آسایش و راحتی کاربران و سرعت در انجام امورات را به همراه دارد، ولی همین فناوری‌ها به دلایل مختلف موجب ضررهای متعددی شده که کلاهبرداری های مالی و برداشت از حساب های بانکی از مهمترین پرونده های متشکله در پلیس فتا و دستگاه قضایی است.

 

از رایج ترین کلاهبرداری های مالی در فضای مجازی می‌توان به تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک به شهروندان به بهانه‌های مختلف همچون برنده شدن جوایز و هدایت آن‌ها در کنار دستگاه عابر بانک، انتشار آگهی‌های جعلی فروش وسایل و تجهیزات، خریدهای اینترنتی از درگاه‌های بانکی جعلی و استفاده از اسکیمر اشاره کرد.

 

شهروندان توصیه های پلیس را جدی بگیرند و مراقب کلاهبرداران در فضای مجازی باشند، به خصوص در معاملات و خرید و فروش‌های اینترنتی خود که اقدام به واریز پول می‌کنند، نکات امنیتی را حتما رعایت کنند.

 

هیچ شرکت، نهاد و سازمانی بدون دلیل به شما جایزه یا هدیه‌ای نخواهد داد و در صورت مواجهه با چنین مواردی به خواسته‌ها و صحبت‌های آن‌ها بی توجه بوده و مکالمه را ادامه ندهند.

 

وی در ادامه با اشاره به خریدهای اینترنتی از طریق انتشار آگهی‌هایی با موضوعات مختلف در فضای مجازی ، به عموم مردم هشدار داد: بدون شناسایی هویت انتشار دهنده آگهی و صحت آن اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت نکرده و در صورت خریدهای اینترنتی رمز دوم کارت بانکی خود را هر چند وقت تغییر داده و از رمز های ساده مثل شماره شناسنامه و تاریخ تولد استفاده نکنند

سرهنگ بشری با تاکید بر اینکه پلیس در خدمت مردم خوب استان است از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با جرایم اینترنتی سریعا موضوع رو به پلیس فتا و فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید