دایی هم مانند بلان، مونتلا و کلینزمن بهانه است!

هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته برنامه مشخصی برای انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی داشته باشد. مطرح شدن نام سرمربی سایپا، شاید فقط یک بهانه باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ از سوت پایان نیمه نهایی جام ملت های آسیا تا امروز، سرمربی تیم ملی ایران درحال انتخاب شدن است. محمود شیعی، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پیکان امروز درباره گزینه احتمالی فدراسیون گفته بود: «همه اسامی‌ها درست و همه غلط است. دوشنبه جلسه‌ای داشتیم و تاج گزینه‌ها را مطرح کرد و درباره آن صحبت‌هایی را انجام دادیم. برانکو جزو گزینه‌های مطرح شده توسط تاج نیست.»

او درباره احتمال انتخاب علی دایی ترجیح داد حرفی نزند. سکوتی که شاید چندان هم به ضرر فدراسیون فوتبال نباشد. هنوز چنین تصمیمی برای سرمربی بعدی تیم ملی گرفته نشده و پس از آن که کی‌روش به کلمبیا رفت، وینچنزو مونتلا به فیورنتینا بازگشت و لورن بلان حالا در آستانه هدایت المپیک لیون است. اروه رنار در مراکش ماندنی شده و زیدان هم که به مادرید سفر کرد. در این میان، کلینزمن هم به دلیل تحریم‌ها تصمیم گرفت به ایران نیاید و گزینه‌های داخلی هم هنوز مشخص نیستند.

شاید مطرح شدن نام علی دایی، فقط یک کپسول زمانی در اختیار فدراسیون قرار می‌دهد. بازگشت سرمربی سایپا به نیمکت تیم ملی ایران تقریبا بعید است. فدراسیون فوتبال، آقای گل جهان را بهانه کرده تا مدت زمان بیشتری برای انتخاب یک گزینه معقول پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید