گزارش جی پلاس؛‌

خرید ناکام برانکو قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد؟!

مهاجم بلند قامت پرسپولیس از زمان پیوستن به این تیم انتظارات را برآورده نکرده و به دلیل مصدومیت ایران را ترک کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با قطعی شدن رفتن منشا از پرسپولیس، برانکو در اردوی تیمش در کرواسی، ماریو بودیمیر را محک زد و بعد از بررسی های طولانی مهاجم سابق دینامو زاگرب را به خدمت گرفت.

آمار نشان می داد که بودیمیر با وجود سن و سال بالاتر نسبت به منشا، بخاطر قامت بلند و کارنامه خوبش می تواند به پرسپولیس کمک کند. او بعد از تعطیلات نیم فصل به طور رسمی کارش را آغاز کرد اما نتوانست آنطور که باید و شاید ظاهر شود و در حد و اندازه های یک ستاره نبود؛ بلکه بازیکنی بود که در شرایط معمولی می توانست به تیمش کمک کند و نمی توان روی او به عنوان یک بازیکن کلیدی حساب کرد.

با افزایش انتقادات از او از سوی هواداران و کارشناسان، برانکو سعی کرد بار روانی را از روی دوشش بردارد ولی در تحقق این موضوع ناکام بود تا اینکه بودیمیر بعد از گذشت چندین بازی مصدوم شد.

با مصدومیت بودیمیر، برانکو تصمیم گرفت او را به کشورش بفرستد تا در آرامش روند درمان را پیش گیرد ولی خبرهای خوبی از کرواسی منعکس نشده است.

بودیمیر که تاکنون نتوانسته انتظارات هواداران را جبران کند و تحت فشار قرار دارد، از بدقولی باشگاه در پرداخت دستمزدش ناراضی است و همین موضوع در کنار نارضایتی از سکوها عاملی شده تا خبرهایی درباره امتناع او از بازگشت به ایران شنیده شود.

بودیمیر به دلایلی که گفته شد، تصمیم گرفته چند هفته دیگر صبر کند و به طور کامل مصدومیتش را مداوا کند تا نهایتا فصل به پایان برسد و او بتواند قرارداد سال آینده را فسخ کند.

این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس و برانکو که حامی اصلی بودیمیر بود و او را با سر و صدای زیادی به جای منشا جذب کرد، لطمه بزرگی است. باید دید برانکو می تواند بودیمیر را از تصمیمی که گرفته منصرف کند یا خیر!

 

دیدگاه تان را بنویسید