واکنش استیلی به شایعات حضور مهدوی کیا و گل محمدی روی نیمکت تیم امید

مدیر تیم فوتبال امید ایران،‌گفت: در حال حاضر با کسی برای هدایت تیم امید صحبت نکردیم، زلاتکو کرانچار فعلا با تیم امید قرارداد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی در مورد جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، گفت: جلسه خاصی نبود. کمیته فنی نشستی را برگزار کرد و زلاتکو کرانچار در مورد کارهایی که انجام شده و عملکردی که تیم امید در مسابقات داشته توضیحات لازم را بیان کرد. کرانچار در مورد برنامه‌های فنی که در تیم امید دارد هم به صحبت پرداخت.

وی در مورد اینکه آیا کمیته فنی از عملکرد تیم امید رضایت داشت، خاطرنشان کرد: صحبت‌های مختلفی انجام و در مورد بسیاری از موارد بحث صورت گرفت. این جلسه به تصمیم قطعی منتج نشد چرا که مهدی تاج حضور نداشت. قرار است به زودی جلسه‌ای با رئیس فدراسیون برگزار شود و نظرات او را هم بشنویم. همچنین مرتضی محصص رئیس کمیته فنی با تاج صحبت می‌کند و مسائلی در جلسه روز گذشته مطرح شد و نظر کمیته فنی را به اطلاع تاج می‌رساند.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه برخی کارشناسان از جمله جلال چراغپور، حسین کلانی و هادی طباطبایی معتقد بودند در کادرفنی تیم امید باید تغییراتی به وجود بیاید،‌ گفت: صحبت در مورد این مسائل زود است و الان نمی‌توانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم اما به نظر دوستان احترام می‌گذاریم و نظر تمامی کارشناسان برایمان محترم است.

استیلی در مورد اینکه زمزمه‌هایی در مورد حضور مهدی مهدوی‌کیا یا یحیی گل‌محمدی برای جانشینی زلاتکو کرانچار شنیده می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر با کسی صحبت نکردیم.کرانچار فعلا با ما قرارداد دارد و تا زمانیکه هدایت تیم امید را بر عهده دارد از لحاظ اخلاقی درست نیست این کار انجام شود.

وی در مورد اینکه خیلی از تیم‌ها اردویهای خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک آغاز کردند اما تیم امید در این مدت برنامه‌ای نداشته است،‌ گفت: این مسئله به دلیل مسابقات لیگ برتر است. در این مدت زمانی برای برگزاری اردو نداشتیم. اردوی اولیه تیم امید در خردادماه برگزار می‌شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنامه‌های تمرینی تیم امید را با فیفا دی برگزار کنیم. قرار است با سعید فتاحی هم هماهنگی لازم صورت بگیرد و برنامه‌های تیم امید در لیگ دیده شود تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید