گزارش AFC از دیدار تیم های پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن در آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان گزارشی از وضعیت تیم‌های حاضر در مرحله گروهی پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه مطلب مربوط به وضعیت 3 نماینده ایران در این دوره از مسابقات را می‌خوانید.

ذوب‌آهن و صدرنشینی

رقابت در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با صدرنشینی ذوب آهن و اختلاف 4 امتیازی این تیم نسبت به النصر - که در قعر جدول قرار دارد - شدت می گیرد.

ذوب آهن - تنها تیمی است که در این گروه هنوز شکستی را متحمل نشده و برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول و صعود زودهنگام به مرحله بعد این رقابت ها به مصاف الوصل می رود. بازی مرحله رفت دو هفته پیش در شهر دبی و با پیروزی 3 بر یک ذوب آهن به پایان رسید. سومین شکست پیاپی این تیم اماراتی باعث خواهد شد امیدهای الوصل برای صعود به مرحله بعد مشکل شود.

شانس استقلال برای صعود به جایگاه نخست

پس از پیروزی در دو بازی نخست، الهلال در بازی برابر استقلال با نتیجه 2 بر یک شکست خورد اما این تیم عربستانی با 6 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

استقلال ایران با پیروزی در دوحه می تواند به صعود امیدوار باشد. پیروزی در بازی برگشت برابر الهلال در ابوظبی می تواند باعث صدرنشینی این تیم ایرانی در گروه خود شود.

پرسپولیس و تقابل دوباره با الاهلی

الاهلی که در بازی اول خود برابر السد به پیروزی خانگی دست یافته بود، میزبان پرسپولیس ایران در شهر دوبی خواهد بود. پرسپولیس دو هفته پیش با گل های شجاع خلیل زاده و علی علیپور توانست این تیم را شکست دهد.

پاختاکور ازبکستان - تیم بدون شکست این گروه - با 5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در بازی بعدی خود به مصاف السد قطر خواهد رفت. این دو تیم در بازی رفت به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید