گزارش جی پلاس/ هدایت تیم امید به مربی ایرانی سپرده می شود؟

هزینه‌ی 5 میلیاردی اخراج کرانچار!

فدراسیون فوتبال برای اخراج کرانچار باید هزینه ای در حدود 5 میلیارد متحمل شود که همین مسئله می تواند باعث ادامه همکاری طرفین شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هر روز اخبار جدیدی درباره‌ی قطع همکاری زلاتکو کرانچار با تیم امید شنیده می‌شود. عملکرد فنی او زیر سوال است و به همین علت جلساتی حتی با حضور مدیران کمیته ملی المپیک برای بهبود شرایط این تیم برگزار شده است.

فدراسیون فوتبال از نتایجی که کرانچار با تیم امید گرفته، به هیچ وجه راضی نیست و این مسئله را به اطلاع سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان هم رسانده است.

اما نکته‌ جالب درباره‌ی قطع همکاری احتمالی کرانچار با تیم امید، هزینه‌ و خسارتی است که بر جای می ماند. متاسفانه فدراسیون فوتبال که مدیریت تیم امید را به حمید استیلی سپرده بود و او هم نهایتا دوست قدیمی اش زلاتکو کرانچار را سرمربی تیم امید کرد، قرارداد نسبتا سنگینی را با این مربی کروات به امضا رسانده و ظاهرا اکنون اخراج او 350 هزار دلار آب می‌خورد. گفته می شود همین مسئله باعث شده تا فدراسیون کمی محتاطانه نسبت به این موضوع برخورد کند.

n83229233-72878612

قرار است فدراسیون مجددا با احضار زلاتکو کرانچار دو نشان را با یک تیر بزند. ابتدا مسیر اخراج او را طی کند و سپس اگر نتوانست هزینه‌ی 350 هزار دلاری را بپردازد، تلنگر جدی تری به مربی کروات زده باشد تا او در امور فنی هوشیارتر عمل کند. این اتفاق‌ها در حالی رخ داده که اخباری نیز درباره‌ی گزینه‌های ایرانی هدایت تیم امید شنیده می‌شود.

قرار است ظرف روزهای آینده جلسه‌ای دیگر میان زلاتکو کرانچار و فدراسیون فوتبال تشکیل شود و بعد از آن تصمیم نهایی درباره‌ی ادامه‌ی همکاری طرفین اتخاذ شود. تصمیمی که می‌تواند نقش مهمی در آینده‌ی تیم امید ایفا کند.

دیدگاه تان را بنویسید