اشتباهات سریالی دروازه بانان تراکتورسازی مقابل پیکان + جزییات

دروازه‌بانان تراکتورسازی برابر تیم پیکان اشتباهات فاحش را در بازی‌های گذشته مرتکب شدند.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پیکان تهران است.

در این بازی محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتورسازی اولین بازی خود را در این فصل برای تراکتورسازی انجام خواهد داد.

جالب اینکه در بازی‌های اخیر تیم تراکتورسازی برابر پیکان دروازه‌بانان تیم تبریزی اشتباهات فاحشی را مرتکب شدند که منجر به گل تیم پیکان شده است.

تراکتورسازی تبریز – پیکان تهران(96-1395):

گل به خودی گروسیان به تراکتورسازی 

تیم تراکتورسازی به دلیل محرومیت فیفا و اتمام سربازی اخباری و بازگشت اجباری‌اش به تیم سایپا و عدم امکان جذب بازیکن جدید، تنها با یک دروازه‌بان وارد لیگ شده بود. فرزین گروسیان هیچ وقت فکر نمی‌کرد که به یک باره مرد شماره یک تیم تراکتورسازی شود در حالی که فصل قبل به غیر از یک بازی در جام حذفی نیمکت‌نشین تراکتورسازی بود.

فشار بی‌حد روی این دروازه‌بان جوان رفته رفته با اشتباهاتش نمودار گشت و انتقاد هواداران هم شرایط را برای این دروازه‌بان سخت‌تر کرد.

در بازی تراکتورسازی با پیکان، پاس رو به عقب مدافع تیم تراکتورسازی را گروسیان در حالی که قصد دفع داشت، با ضربه عجیب وارد دروازه تیم خود کرد. این بازی به سود تیم پیکان به اتمام رسید.

گروسیان در ادامه فصل هم عملکرد متوسطی برای تراکتورسازی در لیگ و آسیا برجای گذاشت و ذخیره‌های وی که از تیم‌های پایه تراکتورسازی در حدی نبودند که جانشین این دروازه‌بان ‌‌شوند.

تراکتورسازی تبریز – پیکان تهران(فصل 98-1397):

‌‌‌‌‌پاس گل فروزان

یک توپ هوایی از سمت دروازه تیم تراکتورسازی در حال خروج است که محسن فروزان قصد دارد مانع از خروج توپ و کرنر شود و با پرشی ناموفق توپ را به جلوی دروازه تراکتورسازی بازگرداند تا مهاجم تیم پیکان به راحتی دروازه خالی تراکتورسازی باز کند.

در این بازی تراکتورسازی 2 بر یک از سد پیکان گذشت تا این اشتباه فاحش فروزان در نتیجه بازی تاثیر نداشته باشد، اما لزوم جذب یک دروازه‌بان دیگر در تیم تراکتورسازی به خوبی احساس شده و شاید بعد از این بازی بود که پروژه بازگشت محمدرضا اخباری به تراکتورسازی کلید خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید