هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

سپاهان ۵- سایپا ۲/ ‌‌طوفان زرد در تهران! / دربی خوزستان برنده نداشت+جدول رده بندی

تیم فوتبال سپاهان در زمین سایپا به بردی پرگل دست یافت تا همچنان در کورس قهرمانی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در یکی از بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سایپا و سپاهان از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که سپاهان موفق شد با نتیجه 5 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

سجاد شهباززاده (13)، کومان (1+45) کی‌روش استنلی (53 و 56) و مهرداد محمدی (79- پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند و گل‌های سایپا را هم رضا اسدی (23)  و آرمان رمضانی (66- پنالتی) به ثمر رساندند.

داور این بازی به ساموئل سارفو از سایپا و علی قربانی از سپاهان کارت زرد داد و محمد ایران‌پوریان از سپاهان نیز در دقیقه 63 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.

سپاهان با این برد با 50 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم جدول مسابقات قرار گرفت.

نفت مسجد سلیمان ۰- استقلال خوزستان ۰

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در دومین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار نخستین بازی بود که فیروز کریمی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت.

داوری این دیدار برعهده علی صفایی است که رضا درویشی و محمد شریفی از استقلال خوزستان و مجتبی بیژن را با کارت زرد جریمه کرد.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی 20 امتیازی شد و همچنان در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و استقلال خوزستان هم با 11 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند. 

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال؛ 

1398012921134970172211810

دیدگاه تان را بنویسید