حضور احسان حدادی در لیگ الماس

دور جدید مسابقات دایموند لیگ، 13 اردیبهشت ماه با حضور برترین‌های دوومیدانی آسیا و جهان در استادیوم خلیفه‌ دوحه آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این مرحله تعدادی از برترین‌های دوومیدانی در جهان و اروپا شرکت خواهند کرد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به «توماس والش»، دارنده‌ بهترین رکورد سال 2019 (تا کنون) در ماده‌ پرتاب وزنه اشاره کرد. والش که هفتم ماه آوریل گذشته موفق شد با پرتاب 21.91 متری خود در مسابقات استرالیا، بهترین نتیجه‌ سال 2019 تا به اکنون را از آن خود کند و در صدر فهرست برترین پرتابگران وزنه‌ سال 2019 قرار بگیرد، با حریف اصلی خود در این مسابقات، «رایان کروسر»، قهرمان المپیک از آمریکا که سال گذشته رکورد 22.53 متر را در کارنامه‌ حرفه‌ای خود ثبت کرد به رقابت خواهد پرداخت.

بدون شک مسابقات پرتاب دیسک از دیگر رقابت‌های جذاب دایموند لیگ دوحه خواهد بود؛ مسابقاتی که ستارگان این ماده در جهان و اروپا را به همراه پرتابگر طلایی ایران «احسان حدادی» به همراه خواهد داشت. از ورزشکاران حاضر در این ماده در دایموند لیگ دوحه می‌توان به «آندریوس گودزیوس» لیتوانیایی و قهرمان جهان و اروپا، «دانیل استال»، دارنده‌ مدال نقره‌ی جهان و اروپا از سوئد و «کریستوفر هارتینگ»، قهرمان المپیک از کشور آلمان اشاره کرد. احسان حدادی پرتابگر دیسک طلایی ایران و آسیا نیز پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اول تا چهارم اردیبهشت در دوحه قطر برگزار می‌شود در این دوره از دایمموند لیگ در کنار این ستارگان بزرگ به رقابت خواهد پرداخت.

در یکی دیگر از رقابت‌های مهم اولین مرحله از دایموند لیگ دوحه و در ماده‌ پرش ارتفاع زنان، «میرلا دمیرووا» از بلغارستان با حریف اصلی خود، «ماریا لاسیتسکنی» رقابت خواهد کرد. این پرنده‌ بلغاری و دارنده‌ی مدال نقره‌ی اروپا و المپیک در دایموند لیگ رباط (مراکش) که ماه جولای گذشته برگزار شد، توانست به نوار پیروزی های ماریا لسیتسکنی مسابقه پایان دهد و با قدرت بیشتری برای کسب دومین قهرمانی خود در رقابت‌های دایموند لیگ به رقابت بپردازد.

تقویم مراحل دایموند لیگ 2019 به شرح زیر است:

3 می (13 اردیبهشت 98) – دوحه، قطر

18 می (28 اردیبهشت) – شانگهای، چین

30 می (9 خرداد) – استکهلم، سوئد

6 ژوئن (16 خرداد) – رم، ایتالیا

13 ژوئن (23 خرداد) – اسلو، نروژ

16 ژوئن (26 خرداد) – رباط، مراکش

30 ژوئن (9 تیر) – استفورد، آمریکا

5 جولای (14 تیر) – لوزان، سوییس

12 جولای (21 تیر) – موناکو، موناکو

20 و 21 جولای (29 و 30 تیر) – لندن، انگلستان

18 آگوست (27 مرداد) – بیرمنگام، انگلستان

24 آگوست (2 شهریور) – پاریس، فرانسه

29 آگوست (7 شهریور) – زوریخ، سوییس

6 سپتامبر (15 شهریور) – بروکسل، بلژیک

 

دیدگاه تان را بنویسید