واکنش فدراسیون فوتبال به حرف های کی روش؛ از او شکایت می کنیم

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: شکایت مطرح‌شده از سوی کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صفی‌الله فغان‌پور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به مصاحبه کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی مبنی بر شکایت از فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: اگر آقای کی‌روش شکایتی از فدراسیون کرده باشد مشکلی برای فدراسیون و فوتبال ایران به وجود نمی‌آید زیرا ما حواله پول باقی مانده قرارداد کی‌روش را در اختیار AFC قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: البته چنین شکایتی به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده و به دست ما نرسیده است. با این حال تنها مشکل بین فدراسیون برای پرداخت پول کی‌روش انتقال آن است که ما هم حواله این پول را در اختیارAFC قرار دادیم تا فیفا در صورت رسیدگی به شکایت مطرح شده از سوی کی‌روش، این پول را به حساب او واریز کند.

فغانپور همچنین درباره ادعاهای کارلوس کی‌روش عنوان کرد: مشروح موارد مربوط به پرداخت مطالبات کی‌روش، شب گذشته توسط ریاست فدراسیون فوتبال تشریح شد. همان طور که بارها و بارها در این باره اطلاع رسانی شده، فدراسیون فوتبال به صورت کامل به مسئولیت‌های خود در قبال کادر فنی سابق تیم ملی متعهد بوده است. در بحث قرارداد نامبرده با فدراسیون پس از جام جهانی هم فرآیند پرداخت پول این مربی به انجام رسید و ۹۰۰ هزار دلار از مطالبات فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا به این موضوع اختصاص داده شد. جلسات فشرده رئیسفدراسیون فوتبال در مالزی هم دقیقاً برای طی مراحل انتقال این پول بود که به برگزاری جلسات متعدد با سفیر محترم ایران، مدیران ارشد کنفدراسیون و … اختصاص داشت.

وی افزود: متأسفانه این فرد بی توجه به تلاش‌های صادقانه فدراسیون فوتبال، اظهارات عاری از واقعیت همراه با تهمت را در چند نوبت ایراد کرده که مراتب جهت پیگیری و شکایت به همراه موارد مطروحه و مستندات موجود در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره وی از طریق کمیته حقوقی و اخلاق فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق فیفا ارسال خواهد شد. بدون شک، در صورتی که شکایتی از فیفا به فدراسیون فوتبال واصل شود پاسخگویی کامل انجاممی‌شود. امیدوارم نامبرده هم پاسخگوی شکایت کمیته اخلاق و حقوقی فدراسیون فوتبال باشد.

دیدگاه تان را بنویسید