سانس‌های «رحمان ۱۴۰۰» به سایر فیلم‌های روی پرده واگذار شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه زمان برگزاری جلسه شورای صنفی نمایش مشخص نیست، تاکید کرد هنوز جایگزینی برای فیلم «رحمان ۱۴۰۰» در سرگروه ایران معرفی نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با اعلام رسمی توقف اکران فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی از سوی سازمان سینمایی، ظرفیت روزانه نزدیک به ۱۳۰ سینما و ۸۰۰ سانس که تا پیش از این در اختیار این فیلم بود، آزاد شده و با توجه به زمان باقی مانده تا پایان فصل اکران و معرفی فیلم‌های جدید، کیفیت اختصاص این ظرفیت به فیلم‌های دیگر محل سوال شده است.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این پرسش و با اشاره به اینکه هنوز زمان برگزاری جلسه این هفته شورا مشخص نشده است، گفت: با توجه به اینکه از روز گذشته شنبه ۲۴ فروردین ماه نمایش فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» متوقف شده، به طور طبیعی سانس‌های این فیلم در اختیار آثار دیگری که در حال اکران است، گذاشته می‌شود.

او درباره اولویت‌بندی این تخصیص ظرفیت بیان کرد: تا زمانی که جلسه شورای صنفی نمایش برگزار نشود، نمی‌توان در این زمینه اعلام نظر کرد.

فرجی همچنین تاکید کرد: تا امروز جایگزینی هم برای «رحمان ۱۴۰۰» برای اکران در سرگروه سینمایی ایران معرفی نشده است.

روز گذشته سازمان سینمایی اکران فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی را به دلیل تخلف این فیلم بر حذف نکردن برخی از صحنه‌های اعلامی از سوی شورای پروانه نمایش در برخی از سینماها متوقف کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید