در گفت و گو با جی پلاس؛

نظر هافبک پرسپولیس درباره شادی گلش و سیل در ایران/ بشار رسن: کمک به ایران وظیفه دولت عراق است/ ما و شما هم خون و برادر هستیم

هافبک عراقی پرسپولیس می گوید امدادرسانی به سیل زدگان در ایران وظیفه دولت عراق است و خیلی از عراقی ها شخصا خواهان امدادرسانی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

بشار رسن در جریان پیروز 3 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا و ایجاد حاشیه امنیت در صدر جدول رده بندی لیگ برتر، نقش بسزایی داشت و توانست گل نخست تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. بشار بعد از این گل سجده شکر به جای آورد و سپس به شادی با هم تیمی هایش پرداخت.

هافبک عراقی پرسپولیس که تحت تاثیر سیل 98 در ایران قرار گرفته، نظرات جالبی درباره امدادرسانی عراقی ها به مردم ایران دارد.

وقتی از او درباره رسیدن محموله کمک های دولت عراق به سیل زدگان ایران می پرسیم، به خبرنگار جی پلاس؛ می گوید: در روزهای گذشته تصاویری از مناطق سیل زده در ایران دیدم و متاثر و ناراحت شدم. درصد خرابی ها بسیار زیاد است و کار یک دولت نیست که از پس خرابی ها برآید.

هافبک عراقی با بیان اینکه همه مردم ایران و حتی کشورهای همسایه باید به مردم سیل زده کمک کنند، افزود: امدادرسانی دولت عراق به سیل زدگان باعث خوشحالی ما است چرا که ایرانی ها در این سال ها خیلی به مردم عراق کمک کردند. مطمئنا مردم عراق هم خواهان کمک به مردم ایران هستند. در صورتی که زمینه ارسال کمک های مردم فراهم شود این اتفاق رخ می دهد.

وی با اشاره به تاریخ و نقاط مشترک مردم ایران و عراق افزود: مردم ایران و عراق زندگی های مشابه و نقاط مشترک زیادی داشته اند. خوشحالم که روابط دو کشور به عالی ترین سطح رسیده و الان خیلی راحت مردم بین دو کشور تردد می کنند. ما و ایرانی ها هم خون و برادر هستیم.

رسن درباره خوشحالی بعد از گلش در بازی مقابل سایپا نیز به جی پلاس گفت: ما دنبال برد در این بازی بودیم. می خواستیم فاصله  امتیازی لازم با صدر جدول را ایجاد کنیم. بعد از گل خدا را شکر کردم که به بازی برگشتیم چرا که گل خوردن در دقایق اولیه کار را سخت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید