برانکو: می خواهید من را بیرون بیاندازید؟/ دقایق اولیه یک شوک بود

سرمربی پرسپولیس گفت: مقابل سایپا استحقاق کامل پیروزی را داشتیم و حتی باید گل‌های بیشتری می‌زدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از برتری مقابل سایپا اظهار کرد: بعد از نتایج بازی‌های دیروز، فشار مضاعفی روی ما آمد که حتماً امروز برنده شویم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم اما باید بیشتر از آن به هواداران تبریک بگویم که بعد از دریافت اولین گل، ما را به سمت این پیروزی هدایت کردند. با استحقاق کامل این بازی را بردیم. تنها از این بابت متأسفم که بازی را بعد از گل سوم، آسان گرفتیم در حالی که می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم. ما با لیاقت، ۷۰ درصد مالکیت توپ را داشتیم و ۱۷ شوت به سمت دروازه زدیم. ۵-۶ موقعیت ۱۰۰ درصد گل نیز ایجاد کردیم. یکسری جزئیاتی به وجود آمد که گل دوم را خوردیم و گل‌های بیشتری را از دست دادیم و باید روی این ضعف‌ها کار کنیم. چهارشنبه با ذوب آهن بازی داریم و هیچ زمانی برای شادی و جشن نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر اشتباهی در فوتبال نباشد، هیچ تیمی به گل نمی‌رسد. شما تیمی در دنیا دیده‌اید که اشتباه نداشته باشد؟ حریف هم بازی می‌کند و می‌خواهد برنده باشد. مخصوصاً تیمی که در حاشیه امنیت جدول قرار دارد و با آرامش کامل بازی می‌کند. دو گل خوردیم اما هیچ‌کس نمی‌گوید که عباسیان بسیار زیبا سانتر کرد یا روی گل دوم که بسیار عالی شوت زدند. در گل دوم اشتباه داشتیم و پاس ترابی به نادری نرسید و همان توپ به گل تبدیل شد. این فوتبال است. مهم این است که بعد از گل اول برگشتیم. طبیعی است که برای بازیکنان و کسانی که بیرون از زمین بودند، دقایق اولیه یک شوک بود ولی بازیکنان با تمرکز خوب برگشتند و کل بازی نیمه اول را در اختیار داشتند.

برانکو همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس بعد از صحبت‌های دیروزش درباره اینکه معلوم نیست چه اتفاقی در ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس می‌افتد توضیح داد: من دیروز چه گفتم؟ من گفتم یک سال دیگر قرارداد دارم. حالا مشکل کجاست؟ آیا شما می‌خواهید مرا از باشگاه بیرون کنید؟ من یک سال دیگر قرارداد دارم بنابراین چرا هواداران باید نگران باشند؟ شما مطمئن هستید که همه بازیکنان در باشگاه می‌مانند؟ شما اگر به صحبت‌های دیروز من گوش کنید می‌بینید که من گفتم یک فصل دیگر هم قرارداد دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید