دروازه بان تراکتورسازی خانه نشین شد

محسن فروزان، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی نمی‌تواند در تمرینات تیمش حضور یابد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در رشت رقم خورد، جایی که تراکتورسازی مدعی قهرمانی با نتیجه سه بر یک مقابل سپیدرود رشت شکست خورد.اشتباهات محسن فروزان روی دو گل خورده باعث هجمه زیادی علیه دروازه‌بان تراکتورسازی شد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه نیز در تصمیمی عجیب و سریع، فروزان را کنار گذاشت، آن هم در شرایطی که جرج لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتورسازی از این تصمیم خبر نداشت. پس از بازی نیز، یکی از هواداران تراکتورسازی در فرودگاه سردار جنگل رشت به فروزان حمله کرده و به او اتهام می‌زند که به دلیل حضور در سایت‌های شرط‌بندی این گل‌ها را خورده است. در صفحات مجازی نیز، هواداران تراکتورسازی حملات شدیدی به دروازه‌بان تیم‌شان و حتی همسر او کردند.

زمانی که اعضای تراکتورسازی به فرودگاه تبریز می‌رسند، شماری از هواداران خشمگین این تیم منتظر فروزان بودند، اما دروازه‌بان تراکتورسازی از راه دیگری از فرودگاه خارج شده و به منزلش می‌رود.

 هر چه هست اینکه دروازه‌بان تراکتورسازی پس از پشت سر گذاشتن یک روز جهمنی تا زمان مشخص شدن وضعیتش و حضور در کمیته انضباطی، نمی‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند و فعلاً خانه‌نشین شده است. باید دید در نهایت سرنوشت فروزان چه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید