گل محمدی: نتایج استقلال و سپاهان برای ما بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:با توجه به وضعیتی که در جدول داشتیم گرفتن ۳ امتیاز هدف مان بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم بازی زیبایی از تیم ما شاهد بودیم. با توجه به وضعیتی که در جدول داشتیم گرفتن ۳ امتیاز هدف مان بود. حریف دفاع فشرده‌ای داشت ولی با سرعت دادن به بازی توانستیم به گل رسیدیم. بعد از آن کارمان راحت‌تر شد و توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تک تک آنها برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و باید از هواداران هم تشکر کنم که ما را حمایت کردند.

وی ادامه داد: باید در ادامه مسابقات امتیاز بگیریم، کار دست خودمان است و اگرچه حریفان امکانات و نفرات خوبی را جذب کرده‌اند اما ما هم انگیزه زیادی داریم و تلاش مضاعفی به خرج می‌دهیم تا به هدفمان برسیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.  هفته آینده بازی سختی مقابل نساجی داریم. امیدوارم به هدفمان برسیم و بتوانیم در جایگاهی که در شأن هواداران ما است قرار بگیریم.

سرمربی پدیده در مورد نحوه قضاوت داور، گفت: در مجموع کرمانشاهی و تیم داوری امروز قضاوت خوبی داشتند به خصوص اینکه بازی فیزیکی و درگیرانه بود البته در صحنه‌ای که مرادمند کارت زرد گرفت دور بودم ولی اکنون در بازی حساس با نساجی این بازیکن خوبمان را نداریم.

گل‌محمدی در مورد برخی از تنش‌هایی که در اواخر مسابقه پیش آمد، گفت: مسأله خاصی نبود فشار بازی زیاد است و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

وی در مورد باخت سپاهان به استقلال در دقایق آخر، گفت: نتیجه مساوی دو تیم برای ما بهتر بود و فاصله امتیازی‌مان را با این تیم‌ها کمتر می‌کرد اما کار دست تیم خودمان است و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، سپاهان و استقلال هر دو تیم‌های خوبی هستند اما ما انگیزه و هدف بزرگی داریم و باید برای آن بجنگیم تا خوب نتیجه بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید