توضیح مرزبان درباره اعتراضاتش به داوری

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره عملکرد داوری در دیدار مقابل پدیده حرف زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا مرزبان بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پدیده در نشست خبری گفت: باخت بدی برای ما بود مقابل پدیده که خیلی خوب بازی کرد و ما خیلی بد بازی کردیم. می‌توانستیم ۲ گل دیگر هم بخوریم و از روزهای بد فوتبالی ما بود. تیم نتوانست دستورات تاکتیکی را به هیچ وجه اجرا کند. ۸ بازیکنی که امروز در تیم ما قرار داشت فصل گذشته در لیگ یک بازی می‌کردند و طبیعی است که نتوانند مقابل پدیده خوب باشند. ناراحتم از بازیکنانم که اینگونه بازی کردند. تیمم را برای اولین بار بدون قدرت در میدان دیدم . می‌دانم تیم ما به زمین برمی‌گردد.

وی افزود: ما بازی‌های سخت‌مان را پشت سر گذاشته‌ایم و در هفته‌های آینده با تیم‌هایی که در همسایگی‌مان در جدول هستند بازی داریم با استقلال خوزستان، سپیدرود رشت و ... در این بازی‌ها محکوم به برد هستیم تا در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد اعتراض‌هایی که به داوری انجام شد گفت: مشکل خاصی نیست همه کبوترها را در آسمان اعدام نکنید یکی دو بازیکن ما هم کارت زرد گرفتند بازیکنی هم که اخراج شد 100درصد مقصر است و نباید آنگونه رفتار می‌کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد مصدومیت کولی‌بالی و غیبتش گفت:‌او واقعا مصدوم است در تلاش هستیم تا او را به بازی‌های هفته آینده‌مان برسانیم. شادکام هم مصدوم است و باید این مصدومان را برسانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید