زمان تکمیل آزاد راه رشت-قزوین اعلام شد

استانداری گیلان گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه از تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین تا کمتر از ۲ سال آینده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در نشست پیگیری روند اجرای این پروژه اظهار کرد: هشت کیلومتر باقی مانده از آزادراه قزوین به رشت به دلیل محدود و باریک بودن مسیر کنونی باعث ایجاد بار ترافیکی در تمامی بخش های این محور شده و برای مسافرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند مشکلاتی را به همراه می آورد.

وی با بیان اینکه از سوی دولت برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت حل این مشکل صورت گرفته است گفت: امیدواریم که بتوانیم با فوریت و سرعت بخشی به اجرای پروژه هشت کیلومتر باقی‌مانده آزادراه، رضایت هموطنانمان را فراهم آوریم.

نوبخت افزود: برای اتمام هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قروین ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و دو پیمانکار به صورت همزمان چهار کیلومتر پروژه را احداث می کنند.

وی با بیان اینکه یک پیمانکار از مسیر منجیل و دیگری از مسیر رودبار فعالیت خود را آغاز کرده اند خاطرنشان کرد: امیدواریم پروژه مذکور را در مدت کمتر از دو سال به پایان برسانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به توافقات صورت گرفته و پیگیری های مستمر در مسیر اجرای پروژه، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست تا دلسوزانه و مسئولان برای اتمام این پروژه تلاش کنند.

اتمام پروژه طبق برنامه زمان‌بندی مستلزم تامین اعتبار است

سالاری، استاندار گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: برای اینکه پروژه در زمان بندی اعلام شده از سوی دولت به بهره برداری برسد، باید هرچه سریعتر نسبت به تامین اعتبارات لازم در موعد مقرر اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جلسه ای که در اسفندماه سال گذشته برای تقسیم کار به منظور رفع معارض در مسیر هشت کیلومتر باقی‌مانده آزاد راه برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که لیستی از اماکنی که معارض شناخته می شوند تهیه و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گیرد که این اقدام موجب سرعت بخشی به انجام فعالیت های عمرانی و سهولت اجرا از سوی پیمانکار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید