پنج شهر برای عاشقان موسیقی در سرتاسر جهان در سال 2019 + عکس

موسیقی در خارج از کشور یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه فرهنگ کشورهای دیگر است. شما حین سفر می‌توانید تجارب مختلفی را به دست آورید و با گسترش افق فرهنگی خود به آن پایان دهید. تماشای گروه موسیقی موردعلاقه‌تان در خارج از کشور با نزدیک‌ترین دوستانتان، یکی از لحظه‌های فراموش‌نشدنی است که هرکسی می‌بایست حداقل یک‌بار در زندگی آن را تجربه کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ این روزها افراد بیشتری به‌منظور دیدن گروه موسیقی موردعلاقه خود به خارج از کشور سفر می‌کنند. حال چه در حین سفر بخواهید که برای چند ساعت هم که شده سرگرم شوید یا مخصوصاً برای دیدن یک گروه یا رفتن به یک فستیوال سفرکرده باشید، دیدن موسیقی زنده بهترین راه برای تجربه فرهنگ بومی است. در اینجا ۵ مقصد اصلی موسیقی در سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم.

سفر به سمت جنوب و جنوب غرب در آستین، امریکا

این شهر تمام موجودیت خود را صرف موسیقی نموده و نام استعاری آن "پایتخت موسیقی زنده جهان" است. آستین که در ایالت تگزاس قرار دارد، بیش از عنوانی که برای خود انتخاب نموده حس و حال زنده‌ای را در خود جای‌داده است. شهرت این شهر بیشتر به خاطر "جنوب به جنوب غرب" (SXSW)است، یعنی برنامه پیشگام برای بهترین‌های موسیقی، فیلم و رسانه تأثیرگذار که هرساله در کنار فستیوال "محدودیت‌های شهر آستین" برگزار می‌شود. همچنین در کل شهر سالن‌هایی با اجرای زنده شامل کافه‌ها و تئاترهای پرزرق‌وبرق به چشم می‌خورند.

سفر به فستیوال زیگت در بوداپست، مجارستان

پایتخت مجارستان زمینه لازم برای برگزاری پر تقاضاترین فستیوال طرفداران موسیقی را در اختیار دارد. شما می‌توانید در یک کافه به تماشای یک گروه راک بنشینید، یا در یک کشتی اوکراینی اجرای کنسرتی را شاهد باشید و یا دریکی از زیباترین نقاط دیدنی شهر یعنی خیابان استفان باسیلیکای مقدس یک نمایش را تماشا کنید. نقطه قوت تقویم هنری شهر، فستیوال سالانه زیگت در تابستان است که با جمع‌آوری بهترین‌های موسیقی در این شهر لقب ورژن بوداپستی گلستونبری به آن اعطاشده است.

شادی در جشنواره اویسس در مراکش

مراکش از زمان‌های دور کشوری دوست‌داشتنی برای تعطیلات زمستانی بوده است اما شهر مراکشی به‌واسطه دو فستیوال جدید به‌ سرعت در حال تبدیل‌شدن به مقصدی اصلی برای طرفداران موسیقی است که امکان برپایی مهمانی‌های پر سروصدا را در تابش آفتاب آفریقای شمالی فراهم می‌کند. فستیوال اویسس بهترین برندها درزمینهٔ خانه و فناوری را گرد هم آورده است، درحالی‌که اطلس الکترونیک تنها در خارج از شهر در ویلا جانا برگزار می‌شود و به خاطر فضای صمیمی و خودمانی‌اش معروف است.

لذت بردن از هر چیزی، از اپرا گرفته تا راک در پاریس، فرانسه

پاریس تنها یک شهر رمانتیک در دنیا نیست، بلکه یکی از بهترین‌ها در زمینه‌ی موسیقی زنده نیز هست. این پایتخت فرانسوی نه‌ تنها خانه چندین کنسرت افسانه‌ای‌ست بلکه در آن مکان‌های کوچک‌تر و دنج‌تری نیز یافت می‌شود. شما می‌توانید اپرا را در پالاس گارنیر (Palais Garnier) نگاه کنید، در لا سیگال (La Cigale) به تماشای کنسرت هندی بنشینید یا پرده‌های جدیدی از نمایش‌ها را در لینترناسیونال (L’international) بررسی نمایید. در پاریس فستیوال‌های زیادی در طی سال برگزار می‌شود، مانند "پنچه پاریس، ما سبز را دوست داریم و راک ان سن".

آیا شما هم به فستیوال‌های موسیقی علاقه دارید؟ تا به حال شده که برای شرکت کردن در یکی از این فستیوال‌ها سفر کرده باشید؟ 

دیدگاه تان را بنویسید