میزان دقیق بدهی حسین هدایتی چقدر است؟

نماینده دادستان تهران میزان دقیق بدهی حسین هدایتی را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رسول امیر قهرمانی نماینده دادستان تهران با اشاره به برگزاری ششمین جلسه دادگاه حسین هدایتی دولابی در تاریخ ۲۵ فروردین در پاسخ به این سوال که در آخرین جلسه در سال گذشته وی گفته بود «تا قبل از شروع دادگاه بعدی (در سال جدید)، ملک جاده مخصوص تعیین تکلیف می‌شود» اظهار کرد: در مورد ملک جاده مخصوص هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نماینده دادستان افزود: کار‌هایی بر حسب ادعا‌های خودشان در حال انجام دادن هستند؛ اما ما اطلاعی از این موضوعات نداریم. می‌توانند مالک ملک جاده مخصوص را راضی کنند تا بفروشد، تازه اگر هم مالک ملک جاده مخصوص ملک را بدهد به اندازه قیمت واقعی ملک برمیداریم.

قهرمانی گفت: ما می‌گوییم که پول بانک را بدهید، حالا یا با ملک جاده مخصوص یا با هرچیز دیگری، در هر صورت بدهی بانک را پرداخت کنید.

نماینده دادستان گفت: حسین هدایتی چیزی از بدهی‌هایشان را پس نداده‌ و یک ریال هم تا الان پرداخت نکرده‌ است. کل بدهی هدایتی و شرکت‌های وی اصلش مبلغ ۵۸۶ میلیارد تومان بوده که با احتساب سود پول، مبلغ هزار و پانصد میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی وی به بانک می‌باشد.

وی افزود: ۱۵ میلیارد تومان هم از کل این مبلغ تا الان پس داده است.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که در جلسات دادگاه آقای هدایتی عنوان می‌کردند که بدهی مابقی متهمین هم با من، من پرداخت می‌کنم» چه کار‌هایی انجام گرفته است، گفت: صرفاً ادعا بوده و خبری از باز پس دادن بدهی‌ها نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید