نایب قهرمانی قمی در مسابقات شطرنج نوجوانان و نونهالان آسیا

رده بندی پایانی بخش استاندارد مسابقات قهرمانی نوجوانان و نونهالان آسیا اعلام شد و پرنیان قمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دور نهم (پایانی) مسابقات بخش استاندارد قهرمانی نوجوانان و نونهالان آسیا برگزار شد و در پایان جایگاه نمایندگان شطرنج ایران در جداول رده بندی مختلف مشخص گردید.

در بخش زیر 8 سال دختران، روشا اکبری با وجود پیروزی دور آخر در برابر حریف هندی و هم امتیاز شدن با نایب قهرمان رقابت ها، به علت امتیازشکنی کمتر، چهارم شد و از کسب مدال بازماند. در این بخش دیبا سلیمانی نوزدهم شد.

در بخش 10 سال دختران، عسل ابراهیمی که در صورت پیروزی به روی سکو می رفت به حریف ازبک باخت و هفتم شد. در این بخش هم مهسا علوی چهارم شد. 

در بخش 12 سال دختران، ریحانه حاجت نیا در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

در بخش 14 سال دختران، پرنیان قمی در دور پایانی به تساوی رضایت داد تا به نشان نقره دست یابد. پروا بهزادنظیف در دور پایانی به تساوی رسید تا در رده هشتم قرار گیرد.

در بخش 18 سال دختران، نیکی نادرنیا برابر حریف خود شکست خورد تا در پایان عنوان چهارمی را کسب کند. نادرنیا در صورت پیروزی می توانست عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد. در این بخش وصال حامدی نیا نیز دهم شد.

در بخش 8 سال پسران، اراد یگانگی و آرمین صمیمی به حریفانی از کشورهای مالزی و قزاقستان باختند و به ترتیب پانزدهم و نوزدهم شدند.

در بخش 10 سال پسران، سینا موحد نتیجه را به حریف هندی اش واگذار کرد تا در نهایت به نشان برنز دست یابد. او در صورت پیروزی، قهرمان و در صورت تساوی، نایب قهرمان می شد. 

در بخش 14 سال پسران، سید امیررضا رضوی با وجود تساوی مقابل قهرمان و هم امتیاز شدن با نایب قهرمان، به علت امتیازشکنی کمتر، چهارم شد و از کسب مدال بازماند. در این بخش آرین برادران تمدن هم ششم شد.
در بخش 16 سال پسران، امیررضا پورآقابالا ،هم امتیاز با نایب قهرمان به علت امتیازشکنی کمتر، سوم شد و مدال برنز گرفت. 

لازم به یادآوری است که تیم ملی ایران در بخش سریع و برق آسای این مسابقات نیز صاحب 7 مدال ( یک طلا، 3 نقره و 3 برنز) شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید