پیام علی کریمی برای هواداران استقلال

بهترین بازیکن دیدار تیم‌های استقلال و الهلال عربستان تأکید کرد، آبی‌پوشان با باور به پیروزی مقابل الهلالی‌ها صف‌آرایی کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کریمی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال عربستان انتخاب شد، در پایان این بازی گفت: ما با همه‌ی وجود تلاش کردیم تا برنده مسابقه باشیم. این برد برای ما بسیار بسیار مهم بود، چون از دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفته بودیم. در طول هفته گذشته تلاش کردیم به تورنمنت برگردیم. خدا را شکر می‌کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما در گروه مرگ هستیم و چهار تیم قهرمان و پرقدرت در گروه‌مان حضور دارند. برای ما مهم است که مسیری رو به رشد را در آینده طی کنیم. ما با تمام وجود برای هواداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چه پیامی برای هواداران استقلال دارد، تصریح کرد: ما باور داشتیم که می‌توانیم به برد برسیم. فصل گذشته نیز دو مرتبه الهلال را شکست داده بودیم و به عنوان صدرنشین صعود کردیم. از بازی‌های قبلی یک امتیاز داشتیم، اما امشب امیدوار و مصمم بودیم تا با برد کار را به پایان برسانیم و دوباره برای صعود شانس داشته باشیم.

کریمی خاطر نشان کرد: سه بازی دیگر پیش روی ماست و باید خیلی خوب بجنگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعدی برویم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم. ما به خاطر آنها همیشه تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید