سرمربی الهلال: استقلال از نقاط ضعف ما استفاده کرد

سرمربی الهلال گفت: استقلال ایران از نقاط ضعف ما برای رسیدن به گل استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الهلال امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک مقابل استقلال ایران شکست خورد. زوران مامیچ، سرمربی الهلال در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به استقلال بابت پیروزی تبریک می‌گویم. آن‌ها از نقاط ضعف ما استفاده کردند. ما مجبور هستیم که جنگنده‌تر و با امید بیش‌تری برای نمایش دادن داشته باشیم. این که بازی را ببازیم برای ما آسان نیست. ما مشکلات زیادی از بابت مصدومیت داریم. خدا را شکر که بازی دیگر بین الدحیل و العین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و ما هم‌چنان در رده نخست گروه C باقی ماندیم.

او افزود: ما در روزهای آینده برای دیدار داخلی باید به خوبی ریکاوری کنیم. برنامه ما بسیار فشرده است ولی ما باید تلاش کنیم و بهتر شویم.

سرمربی الهلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند الهلال و استقلال می‌توانند از این گروه صعود کنند؟ گفت: هنوز ۵۰ درصد بازی‌ها باقی مانده است. بازی‌های سختی تا پایان بازی‌ها مانده است. ما باید تلاش کنیم و بهترشویم. استقلال و الهلال باید به خودشان فکر کنند. ما هنوز صدرنشین گروه‌مان هستیم و با توجه به این که لیگ داخلی را پیش رو داریم، روی لیگ تمرکز می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید