حدادی فر: با حضور منصوریان روحیه به تیم ما بازگشت

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران گفت: ما فصل خوبی در مسابقات لیگ و جام حذفی نداشتیم و تنها امیدمان بازی‌های آسیایی است و امیدواریم بتوانیم به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم حدادی‌فر بعد از برتری 3 بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الوصل امارات اظهار داشت: در ابتدا با هموطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر کشورمان ابراز همدردی می‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌تر شاهد بازگشت آنها به زندگی عادی باشیم. بازی را ما خوب شروع کردیم، اما روی یک غافلگیری گل دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم، چرا که خیلی برای ما مهم بود در این دیدار پیروز شویم تا در دیدارهای آینده حکم صعود خود را دریافت کنیم. ما فصل خوبی را در مسابقات لیگ و جام حذفی نداشتیم و تنها امیدمان بازی‌های آسیایی است و امیدواریم بتوانیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط خوب و متفاوت سبزپوشان در مسابقات لیگ قهرمان آسیا برخلاف پیش‌بینی‌هایی که نسبت به این تیم وجود داشت، گفت: درباره پیش‌بینی‌ها اگر بخواهم صحبت کنم، باید بگویم واقعیت این است که خودمان نیز از نتایج‌مان در ابتدای فصل غافلگیر شدیم. البته باید از کادرفنی قبلی نیز تشکر کنم، اما با حضور منصوریان روحیه به تیم بازگشت، جان به تیم اضافه شد و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی خود را باور کردند.

حدادی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شکر در بازی‌های آسیایی توانستیم حداقل نماینده خوبی برای کشورمان باشیم، اما هنوز کارمان تمام نشده است. بازی سختی در دیدار برگشت مقابل الوصل خواهیم داشت و اگر بتوانیم این تیم را در بازی برگشت نیز شکست بدهیم 70 تا 80 درصد راه صعود را طی کرده‌ایم. ما لیگ و جام حذفی را از دست دادیم و نمی‌توانیم در لیگ کار خاصی کنیم و فقط با صعود در آسیا باید قدردان هواداران و مردم باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید