همسر و دختر حسین ماهینی در تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین شادابی را در ورزشگاه الوصل امارات برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الاهلی عربستان از ساعت 20 امشب به وقت تهران در زمین شماره دو ورزشگاه الوصل امارات آغاز شد.

* در این تمرین تمام بازیکنان پرسپولیس از جمله حسین ماهینی که به تازگی دوران مصدومیتش به اتمام رسیده است, حضور داشتند.

* همسر و دختر کوچک حسین ماهینی امروز در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند. حضور دختر خردسال مدافع پرسپولیس به سوژه خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین تبدیل شده بود.

* ایرج عرب, مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کنار زمین حضور داشت و تماشاگر تمرین سرخپوشان بود.

* در این جلسه تمرینی به هواداران اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط عده‌ای از ابتدای تمرین مقابل در ورزشگاه حضور داشتند و با بازیکنان عکس سلفی انداختند.

* پیش از آغاز رسمی تمرین علی علیپور, احمد نوراللهی, علیرضا بیرانوند, سروش رفیعی و محسن خلیلی بر سر اینکه توپ را از نقطه کرنر وارد دروازه کنند با یکدیگر کری‌خوانی داشتند که علیپور 100 دلار برای کسی که بتواند این توپ را به گل تبدیل کند, جایزه در نظر گرفته بود، اما هیچ‌کدام از افراد یادشده موفق به انجام این کار نشدند.

* تمرین امروز سرخپوشان در هوایی خنک و خوب برگزار شد و برانکو نیز در ابتدای تمرین از میزبانی خوب باشگاه الوصل تشکر و ابراز رضایت کرد. بازیکنان نیز در این جلسه تمرینی بسیار شاداب و با روحیه نشان دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 فردا (سه‌شنبه) در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید