ایرج عرب: برای بازی در زمین بی طرف 10 برابر هزینه کردیم

ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد این تیم برای قهرمانی در هر سه جام تلاش می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایرج عرب در مورد شروع خوب تیم پرسپولیس در سال 98 و اینکه آیا امیدوار است این تیم در سال جاری به قهرمانی در مسابقات مختلف برسد، گفت: بله ما برای قهرمانی در هر سه جام تلاش می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌مان هم در همین راستاست. خدا را شکر تمام امور به خوبی در حال انجام است و به لحاظ فنی هم مشکلی نداریم.

وی درباره مشکلات مالی تیم پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات مالی همیشه وجود دارد، اما در حال کنترل هزینه‌ها هستیم. به طور مثال اگر بازی با الاهلی در تهران برگزار می‌شد هزینه ما یک دهم هزینه کنونی بود. ما الان 10 برابر بازی در تهران هزینه می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که باشگاه‌های ایرانی با این ماجرا کنار آمده‌اند گفت: خیر، این‌طور نیست. ما یک ماه پیش به فدراسیون فوتبال بابت همین موضوع نامه زدیم و روز گذشته هم دوباره این نامه را تکرار کردیم که هزینه ما را باید پرداخت کنند. بازی با الاهلی اگر در تهران برگزار می‌شد ما فقط هزینه یک شب هتل برای تیم و یک شب هتل برای داوران و مسئولان بازی داشتیم، اما الان هزینه رفت و برگشت و سایر هزینه‌ها به صورت دلار حساب می‌شود. همان‌طور که گفتم ما 10 برابر بازی در تهران هزینه می‌کنیم. به جز این هزینه‌ها مشکل رفت و برگشت و سایر مسائل هم وجود دارد.

عرب راجع به اینکه چه کسی باید مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی را حل کند عنوان کرد: نمی‌دانم. من به تاج هم نامه زدم الان در فرودگاه حضور دارم و برای بردن مقداری ارز به مشکل برخوردم. اینها مشکلاتی است که دیده نمی‌شود اما وجود دارد. ما هم برای اینکه تیم به مشکل نخورد مجبوریم چیزی نگوییم. الان پرسپولیس نماینده ایران است و باید همه از آن حمایت کنیم و اجازه ندهیم آرامش این تیم به هم بخورد.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی مطرح می‌شود عنوان کرد: این مسائل هیچ‌کدام صحت ندارد. روز گذشته هم مدعی شدند که فیفا برای مطالبات برانکو نامه زده است. این در حالیست که این نامه اصلا باید به فدراسیون زده شود نه به باشگاه پرسپولیس، اما فکر می‌کنم فیفا به جای فدراسیون ایمیل یک خبرگزاری را زده بود که این خبر مطرح شد (باخنده). شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خوب است و من هم همیشه در این زمینه همکاری کرده‌ام اما باید به نحوی پیش برویم که تیم بدون حاشیه باشد و موفق شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد کمک‌های علیرضا بیرانوند به سیل‌زدگان استان لرستان تصریح کرد: سیل در چند روز گذشته کام همه هموطنان را تلخ کرد. بیرانوند هم بچه لرستان است و باید کاری برای آنها انجام می‌داد. باشگاه پرسپولیس قبلاً از طریق هلال احمر به سیل‌زدگان کمک کرده بود، اما دوباره با هماهنگی‌هایی که با هلال احمر انجام دادیم و با کمک علیرضا بیرانوند 10 کامیون شامل کمک‌های اولیه به استان‌های سیل‌زده فرستادیم. باز هم دوستان‌مان در ورزشگاه درفشی‌فر حضور دارند و منتظرند دوباره کمک‌های مردمی را به مناطق سیل‌زده بفرستند.

عرب در مورد حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر و اتفاقات داوری در این مسابقات یادآور شد: من قبلاً هم گفته‌ام خودم در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و آن را به افراد فنی می‌سپارم. در مورد داوری هم سعی کرده‌ایم طبق مقررات رفتار کنیم و هر موقع اعتراضی داشته‌ایم کتباً آن را به فدراسیون فوتبال منعکس کردیم. الان هم امیدواریم اتفاقات بدی در بازی‌های آینده رخ ندهد.

وی در واکنش به این پرسش که آیا پاداش نایب قهرمانی در فصل گذشته آسیا را دریافت کرده‌اند یا خیر گفت: بله، این پاداش به طور کامل دریافت شد و تمام آن هم هزینه جاری باشگاه شد. سعی کردیم با مدیریت این پول مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان درخصوص مصدومیت پیاپی کمال کامیابی‌نیا نیز خاطر نشان کرد: به امید خدا بعد از بازی با الاهلی با برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببینیم چه تصمیمی در این مورد خواهیم گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید