سردار رحیمی شایعه ارتباط با فرهاد مجیدی را رد کرد

رئیس پلیس تهران با رد شایعاتی پیرامون ارتباط خود و پسرش با فرهاد مجیدی گفت: این بازیکن فوتبال هنوز از ما عذرخواهی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در نشست خبری شروع سال ۹۸ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شبکه‌های مجازی عنوان شده است او و پسرش با فرهاد مجیدی رابطه دوستانه دارند و این بازیکن فوتبال از این رابطه برای فرار کردن از قانون استفاده کرده است، اظهار داشت: من و پسرم هیچ ارتباطی با فرهاد مجیدی نداریم و حتی خود من تا به حال این بازیکن فوتبال را از نزدیک ندیده‌ام.

وی افزود: کار آقای مجیدی که بعد از اعمال قانون اقدام به انتشار فیلم مأمور راهور در فضای مجازی کرده است، به شدت زننده و زشت بوده و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

سردار رحیمی با اشاره به اقدام درست و قاطعانه مأمور راهور در برابر این بازیکن فوتبال تصریح کرد: مأمور راهنمایی و رانندگی ما در حدود ساعت ۲ بامداد، ماشینی که سرعت زیادی داشته است را بدون اطلاع از اینکه سرنشین آنچه کسی است، متوقف می‌کند و طبق قانون با او رفتار می‌کند اما آن بازیکن به پشتوانه شهرتی که در زمینه ورزشی دارد فکر می‌کند مأمور نباید با او برخورد کند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این مهم در صورتی است که حتی مأموران ما افسران و درجه داران نظامی را که اگر احیاناً تخلف کنند، توقیف و اعمال قانون می‌کنند و برای یک مأمور راهنمایی و رانندگی فرقی ندارد که طرف مقابلش (فرد متخلف) چه کسی است و با او مطابق با قانون رفتار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از آن مأمور راهنمایی و رانندگی به خاطر اقدام شجاعانه و قانونی‌اش تقدیر کردیم ولی تا به امروز هنوز فرهاد مجیدی از ما عذرخواهی نکرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید