اختصاص سهمیه به سیل زدگان/ کنکور کارشناسی ارشد به تعویق نمی افتد

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ در موعد مقرر در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار می شود و برای داوطلبان مناطق سیل زده سهمیه و تسهیلات اختصاص می یابد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در جریان سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور، دچار خسارت شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نظر به اینکه فرایند اجرایی آزمون مذکور طولانی بوده و باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام گردد، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روزهای پنجشنبه ۵ اردیبهشت و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

اعلام تسهیلات و یا اختصاص سهمیه به سیل زدگان

سازمان سنجش در اطلاعیه خود یادآور شده است: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش از زمان وقوع سیل، پیگیر ارائه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده اند، است که به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان خواهد رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید