حرف های خلیلی درباره امید عالیشاه

محسن خلیلی،‌ مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد وضعیت روحی و روانی بازیکنان این تیم برای دیدار برابر الاهلی عربستان مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن خلیلی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی برابر الاهلی عربستان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط روحی و روانی خوبی دارد. بعد از دو برد پیاپی که در لیگ برتر کسب کردیم وضعیت روحی و روانی بچه‌ها خوب است و به امید خدا می‌رویم تا سه امتیاز بازی با الاهلی را به دست بیاوریم.

وی افزود: یکی از اهداف تیم ما مسابقات جام حذفی است که می‌تواند هدف آخر ما در این فصل باشد. با درخواست کادرفنی هم قرار است سه جلسه تمرین در شهر دبی داشته باشیم که دو جلسه آن قبل از بازی و یک جلسه ریکاوری هم بعد از بازی خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت امید عالیشاه و اینکه آیا این بازیکن در کمیته انضباطی باشگاه حاضر خواهد شد یا خیر، گفت: برانکو صحبتی در این مورد با ما نکرده، اما اختیار تام با سرمربی است. با نظر برانکو، عالیشاه قطعاً در این سفر همراه ما نخواهد بود و همان‌طور که گفتم تصمیم‌گیرنده اول و آخر در تیم، سرمربی است و باشگاه هم تابع تصمیمات برانکو خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید