صحبت های صریح ملی پوش انگلیسی علیه قوانین مقابله با نژادپرستی در اروپا؛

جریمه توهین نژادپرستانه هزینه تفریح یک شب من است!

دنی رز با انتقاد شدید از یوفا و فیفا گفت بی صبرانه منتظر پایان دوران فوتبالش است تا دیگر رفتارها و برخوردهای آنها را نبیند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مدتی است بار دیگر رفتارهای زشت نژادپرستی در فوتبال اروپا خصوصاً کشورهای انگلیس و ایتالیا در صدر اخبار قرار گرفته است. در این بین رحیم استرلینگ که بارها نارضایتی خودش را از این رفتارها اعلام کرده، به عنوان پیشگام در مبارزه علیه نژادپرستی چهره شده است.

اخیراً مویس کین مهاجم یوونتوس در بازی برابر کالیاری به شدت مورد توهین نژادپرستانه هواداران قرار گرفت و صحبت‌های بونوچی نیز به این اتفاقات دامن زد.

دنی رز مدافع انگلیسی که در جام جهانی برای تیم ملی کشورش بازی کرد و برای تاتنهام بازی می‌کند، در صحبت‌هایی به انتقاد شدید از نهادهای عالی رتبه یوفا و فیفا پرداخت و گفت: واقعاً می‌خواهم از فوتبال خلاص شوم. فکر کنم پنج - شش سال دیگر از فوتبال من باقی مانده است و بی صبرانه منتظر هستم که این چند سال هم تمام شود و دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشم. یوفا و فیفا مثلاً در حال بررسی این موضوعات هستند ولی هیچ اقدام اساسی برای جلوگیری از این رفتارها نمی‌بینیم. مربی ما یعنی پوچتینو به دلیل درگیری لفظی با داور ۲ جلسه محروم می‌شود و برای نژادپرستی جریمه مالی در نظر می‌گیرند که خیلی خنده آور است. این جریمه مالی را من یک شب که بیرون می‌روم هزینه می‌کنم.

مائوریسیو پوچتینو، گرت ساوتگیت و پپ گواردیولا از جمله مربیانی بودند که به حمایت قاطع از بازیکنان تیمشان در قبال توهین‌های نژادپرستانه پرداختند.

 

دیدگاه تان را بنویسید