خطیر: شفر در جهان شناخته شده است و کدورتی با او ندارم

معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیأت مدیره نکاتی را در خصوص مسائل مختلف بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیأت مدیره این باشگاه گفت: من هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته‌ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی نبوده و نخواهد بود. همان‌طور که قبلاً مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم، اگر هم اختلافی بوده، اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

او افزود: شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان هستند و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه همه توان خودم را برای کمک به ایشان و به اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار کرد: من کنار آقای شفر بوده، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است دریغ نخواهم کرد. همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته، ما می‌خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلال جدیدی بسازیم که قطعاً این کار با وجود مربی صاحب نام و بزرگی به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.

خطیر در پایان بیان کرد: باز هم تأکید می‌کنم ایشان حمایت کامل هیأت مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب به عنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید