هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

برد پرگل تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان/ صعود به رده دوم

تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال خوزستان به یک پیروزی پرگل دست یافت تا به مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که تیم فوتبال تراکتورسازی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. 

برای تراکتورسازی در این دیدار یوکیا سوگیتا در دقیقه 17، دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 42 و اشکان دژاگه در دقیقه 66 موفق به گلزنی شدند.

داوری این دیدار برعهده امیر عرب‌براقی بود که میثم کریمی، ایوب کلانتری از استقلال خوزستان و ایمان سلیمی و اکبر ایمانی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد. 

تراکتورسازی با این پیروزی 46 امتیازی شد و جای استقلال را در رتبه دوم جدول گرفت. شاگردان وینفرد شفر با توجه به شکست در دربی 89 تهران 43 امتیازی باقی ماندند و فعلاً در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارند. آبی‌پوشان منتظر نتیجه دیدار فردای سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان خواهند ماند و در صورت پیروزی سپاهان، تیم فوتبال استقلال در پایان هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رتبه چهارم جدول قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید