ترکیب احتمالی استقلال در دربی ۸۹

سرمربی استقلال در غیاب سه بازیکن اصلی خود امروز باید ترکیب تیم خود را در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر تعیین کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در شرایطی امروز برای صعود به صدر جدول نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس دارد که طارق همام، وریا غفوری و اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داد ضمن اینکه شفر  تصمیم گرفته نام مهدی قائدی، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری را هم از لیست ۱۸ نفره تیمش خارج کند.

با این حال وینفرد شفر بازیکنان با کیفیت زیادی هم در ترکیب اصلی و هم روی نیمکت خود خواهد داشت و بعید است کمبودی در نبود این بازیکنان برای استقلال حس شود.

اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا مهدی رحمتی به عنوان با تجربه ترین بازیکن استقلال در درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کند سیزدهم کلین شیت فصل خود را در حساس‌ترین بازی ممکن به ثبت برساند.

اما در غیاب وریا غفوری پژمان منتظری به پست دفاع راست منتقل می‌شود و این محمد دانشگر و روزبه چشمی هستند که در پست دفاع وسط باید تلاش کنند که دروازه استقلال را بسته نگه دارند و کمترین موقعیت روی دروازه این تیم ایجاد شود. استقلال برای بازی با پرسپولیس ٣ مدافع چپ به اردو برده است اما به نظر می‌رسد شانس میلاد زکی پور یا امید نورافکن برای بازی کردن در دربی ۸۹ بیشتر از سایرین است.

شفر برای بازی با پرسپولیس دست به زوج طلایی خود نزده است و فرشید باقری و علی کریمی بازیکنانی هستند که در پست هافبک دفاعی به میدان می روند و باید تلاش کنند کمربند میانی استقلال را برابر خط آتش قدرتمند پرسپولیس محکم نگه دارند.

اما مربع آتش استقلال همان بازیکنانی هستند که در بازی‌های قبلی به میدان رفتند و اتفاقا نمایش موفقی هم داشته اند. در ترکیب آبی ها برای بازی فردا به احتمال فراوان فرشید اسماعیلی در پست وینگر راست، ایسما در پست وینگر چپ، آیاندا پاتوسی در پست هافبک پشت مهاجم و گادوین‌منشا هم به عنوان مهاجم هدف بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، ایسما و منشا

دیدگاه تان را بنویسید