تمرین پرنشاط و پایانی پرسپولیسی ها پیش از دربی/ مصلح هم تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از دربی را امروز جمعه، در حال و هوایی پرنشاط به انجام رساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین در ساعت یازده با صحبت‌های سرمربی آغاز گردید. حال و هوای پرنشاط و اشتیاق برای بازی دوباره نیز بین بازیکنان به وضوح دیده می‌شد.

سرخپوشان بعد از گرم کردن سراغ فوتبال هدفمند رفتند و بعد از آن باید تمرینات بدنی جدی‌تری را زیر نظر "مارکو استیلینوویچ" انجام می‌دادند. این بخش از تمرین مانند همیشه به برنامه‌هایی اختصاص داشت که بازیکنان را در طول بازی با چالش‌های بدنی ناگهانی روبرو می‌کند.

در ادامه، بار دیگر فوتبال هدفمند و تمرینات بدنی دیگری در برنامه کاری بازیکنان قرار گرفت تا نوبت به تمرینات تاکتیکی برسد. در این مدت همچنین دروازه‌بان‌ها، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ دنبال می‌کردند.

اجرای برنامه‌های حمله و گلزنی و دفاع این حملات، از بخش‌های تمرین امروز بود که برانکو ایوانکوویچ روی آنها نظارت ویژه‌ای داشت و در همین زمان گروهی از بازیکنان نیز، پاسکاری و شوتزنی را زیر نظر زلاتکو انجام می‌دادند.

سانتر از جناحین و ضربات شروع مجدد هم از برنامه‌های تمرینی امروز بود. همچنین شایان مصلح امروز با تیم تمرین کرد و محمد انصاری به کار با وزنه و دیگر تمرینات مرتبط با شرایط خود در سالن پرداخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید