وزیر ورزش: ۸۰۰ سالن ورزشی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفته است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در وزارت ورزش و جوانان پشتیبانی لازم برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد و فدراسیون‌های قایقرانی و نجات غریق امکانات خود را در اختیار این مناطق گذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه برای کمک به مردم سیل‌زده کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز همچون دیگر دستگاه‌های کشور از ابتدای این اتفاق پای کار بوده است.

وی افزود: طی چند روز گذشته به دنبال بارش رحمت الهی و با ایجاد سیلاب به چند استان خسارت وارد شد و برخی از هموطنان ما در استان‌های گلستان، مازندران، شیراز، لرستان و خوزستان دچار صدمات مالی و جانی شدند. خوشبختانه از همان ابتدا که این حادثه در کشور رخ داد در کنار اتفاقات تلخی که شاهد بودیم همدلی مردم و مسئولین باعث شد که موج کمک‌ها به این مناطق اعزام شود. همچنین سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها به صورت خودجوش در مناطق سیل‌زده حاضر شدند و حضور جوانان در این مناطق چشم‌گیر بود.

وی ادامه داد: در وزارت ورزش و جوانان نیز بلافاصله با تاکیداتی که داشتیم پشتیبانی لازم برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد و فدراسیون‌های ما مانند قایقرانی و نجات غریق امکانات خود را در اختیار این مناطق گذاشتند و دیگر فدراسیون‌ها نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای مردم سیل‌زده ارسال کردند.
سلطانی فر تصریح کرد: هیأت‌های قایقرانی استان‌ها تجهیزات خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان به این مناطق ارسال کردند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۸۰۰ سالن ورزشی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفته است که تا به الان ۳۶۰ سالن برای استفاده مردم سیل‌زده و همچنین مسافران مورد استفاده قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید