کناره‌گیری نامزد قطری انتخابات ریاست AFC در حمایت از شیخ سلمان

قطری‌ها با وجود داشتن گزینه در میان نامزدهای انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از رئیس بحرینی فعلی این سازمان برای ادامه دادن به فعالیتش در این سمت حمایت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اتحادیه فوتبال قطر حمایت خود را از کاندیداتوری شیخ سلمان بن ابراهیم آل‌خلیفه برای انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد.

انتخابات ریاست AFC ششم آوریل (17 فروردین) در مجمع عمومی این کنفدراسیون در کوالالامپور برگزار می‌شود و پیش از این سعود عبدل‌العزیز المهندی، نایب رئیس اتحادیه فوتبال قطر نیز برای آن کاندیدا شده بود. او اما اکنون حمایت خود و همکارانش از کاندیداتوری شیخ سلمان را اعلام کرده‌ است.

المهندی در نشست خبری گفت: موضع ما در اتحادیه فوتبال قطر در جهت حمایت از شیخ سلمان از زمان آغاز ریاست او در کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است، جایی که من و او از نزدیک تعامل داشته‌ایم. من به شخصه و به طور کلی اتحادیه فوتبال قطر، حامی شیخ سلمان بن ابراهیم و ابقای او به عنوان رئیس AFC‌ هستیم و اطمینان داریم که او می‌تواند اهداف فوتبال آسیا را در جهتی که متمایز و موجب ارتقای آن باشد، محقق کند.

در واکنش به حمایت قطری‌ها، شیخ سلمان نیز از اتحادیه فوتبال قطر و رئیس آن شیخ حمد بن‌خلیفه بن احمد آل ثانی تقدیر کرد و این حرکت آنها را نشانه‌ای از وجود اتحاد و روحیه همکاری در خانواده فوتبال آسیا دانست.

به این ترتیب با حمایت المهندی و قطری‌ها از شیخ سلمان، نامزد قطری در انتخابات ریاست AFC کاندیدا نخواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید