گزارش تمرین استقلال؛

تمرین اختصاصی صیادمنش/ سرگردانی خبرنگاران و بیرون کردن افراد کنار زمین توسط شفر

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دیدار با پرسپولیس تمرینات خود را پیگیری کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که چند ساعت به آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال اعلام شد تمرین ساعت 15 در زمین شماره 2 آزادی برگزار می‌شود و حضور 30 دقیقه‌‌ای خبرنگاران بلامانع است اما تمرین ساعت 16 آغاز شد. 

* با توجه به در پیش بودن دربی خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی زودتر خودشان را به مجموعه ورزشی آزادی رسانده بودند اما به آنها اعلام شد که تیم سرخپوشان پاکدشت در حال تمرین کردن است و خبرنگاران اجازه ورود ندارند. پس از دقایقی خبرنگاران در محل تمرین حضور یافتند اما متوجه شدند که با حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در اردوی آبی‌پوشان و جلسه‌ای که برگزار شده تمرین با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود. خبرنگاران و گزارشگران نیز از این مسئله ناراحت شدند و موضوع را به مدیر رسانه‌ای تیم اطلاع دادند. زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال با عذرخواهی از شرایط به وجود آمده اعلام کرد که به دلیل جلسه‌ای که تشکیل شد برنامه‌ها دچار تغییر شد.

* با توجه به شرایط موجود خبرنگاران به مدیررسانه‌ای استقلال اعلام کردند که با توجه به اینکه تمرین به مدت 30 دقیقه برای خبرنگاران باز است، بازیکنان یا مربیان در گفت‌وگو با آنها حاضر شوند اما تنها فرشید باقری از سوی شفر اجازه گفت‌وگو با خبرنگاران را پیدا کرد. او نیز با اشاره به حضور فتحی در اردوی استقلال گفت که در مورد بحث زمین تمرین صحبت شد و کار به پاداش پیروزی در دربی کشیده نشد. 

* در حالی که قرار بود 30 دقیقه از ابتدای تمرین به روی خبرنگاران باز باشد اما با گذشت دقایقی شفر به یکباره خواستار خروج خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران از محل تمرین شد. شفر که به دلیل برگزاری تمرینات تیمش در زمین مصنوعی در روزهای گذشته ناراحت و عصبی به نظر می‌رسید به افراد کنار زمین اشاره می‌کرد که محل تمرین را ترک کنند. خبرنگاران نیز با ناراحتی تصمیم به ترک تمرین گرفتند. 

* الهیار صیادمنش و کادرپزشکی استقلال یک ساعت جلوتر در محل تمرین حضور داشتند و منتظر حضور بازیکنان بودند. 

* یک رأس گوسفند در محل تمرین استقلال قربانی شد.

* وینفرد شفر جلسه‌ای را به صورت سرپایی با اصغر حاجیلو سرپرست تیم و کادرپزشکی استقلال از جمله دکتر امین نوروزی برگزار کرد. 

* هادی شکوری بازیکن پیشین استقلال و عضو فعلی سرخپوشان پاکدشت با عوامل پزشکی و تدارکات استقلال خوش و بش کرد. 

* گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای استقلال به همراه فرزند و برادر خود در محل تمرین حضور داشت. بازیکنان فرزند مهاجم استقلال را در آغوش گرفتند و او را به محل تمرین بردند. 

* مهدی قائدی تنها غایب تمرین استقلال بود. همچنین صیادمنش در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد. 

* بازیکنان استقلال از عدم برگزاری تمرین در چمن طبیعی ناراحت بودند و اعتقاد داشتند که حتی بارش باران نباید باعث شود که در چمن مصنوعی تمرین کنند. اگرچه بازیکنان از نداشتن زمین تمرین ناراحت بودند اما در طول تمرین با شوخی می‌کردند.

* اعضای تیم گل گهر سیرجان در محل تمرین استقلال حضور یافتند. طبق گفته مسئولان این تیم ساعت 17 تمرین خود را در زمین شماره دوی آزادی برگزار خواهد کرد. بازیکنان این تیم به همراه بگوویچ به کنار زمین رفتند تا لباس‌های تمرین را بپوشند اما حاجیلو سرپرست استقلال اعلام کرد که استقلال در حال تمرین کردن است. اعضای این تیم هم محل تمرین را ترک کردند.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه 10 فروردین در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. 

 

دیدگاه تان را بنویسید