150 جاذبه گردشگری تهران + جدول زمان بازدید

150 نقطه گردشگری در تهران با آدرس و زمان پذیرش آنها برای مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حجت نظری - عضو شورای شهر تهران گفت: تعطیلات نوروز فرصتی بسیار خوب برای گردشگری است و بسیاری از شهروندان تهرانی به شهرهای دیگر رفته و از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بازدید می‌کنند و متأسفانه در این میان، تهران سال‌هاست که جزو شهرهایی است که به جاذبه‌های گردشگری‌اش آن‌طور که باید توجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه گویا پایتخت بودن، تنها کالبد اداری و تجاری تهران را تقویت کرده است، گفت: همین موضوع باعث شد تا در مجموعه مدیریت شهری به دنبال راهکارهایی برای ارتقای گردشگری در تهران باشیم و یکی از راهکارهای ما تقویت مشارکت خود مردم در گردشگری بود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه امسال برابر آمارهایی که تاکنون وجود دارد شاهد افزایش حضور مسافران شهرهای دیگر در تهران هستیم، گفت: همین، فرصتی مناسب است تا تهران را حداقل در نوروز هم که شده، با جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در حوزه تاریخی، تفرجگاهی و …، دارد، بشناسیم.

نظری ادامه داد: در همین راستا تصمیم گرفتم تا ۱۵۰ نقطه دیدنی در تهران را به همراه ساعت بازدید آنها گردآوری کنم تا شهروندان تهرانی و همچنین دیگر هموطنان‌مان که در این ایام به تهران آمده‌اند بتوانند از آنجا بازدید کنند.

وی با اشاره به وقوع سیل در چند نقطه از کشور و احتمال جاری شدن سیلاب در تهران در روز گذشته گفت: با توجه به قرار گرفتن برخی از این مراکز در پهنه روددره‌ها و شمال تهران تصمیم گرفتیم تا این لیست را در زمان فعالیت تمامی مراکز منتشر کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از شهروندان خواست در اشتراک‌گذاری این لیست با دیگران و به خصوص مسافران نوروزی تلاش کنند تا گردشگری در تهران رونق بیشتری بگیرد.

** جدول اماکن گردشگری تهران (کلیک کنید)

دیدگاه تان را بنویسید